Dank jullie wel, ja het is idd een schatje, op dit moment ben ik bezig een dagboek bij te houden over alles wat ik met Nando doe en hoe hij de dingen oppakt. Dit leek me erg leuk om later terug te kunnen lezen.
Hallo allemaal, wat een leuke reacties zeg. @ San0123 @ Rosemarin Ja ik ga hem zelf inrijden en jullie zullen het niet geloven maar ik heb er al 10 minuutjes op gezeten. We zijn eerst begonnen met longeren, toen met zadel erop toen met losse beugels en toen ben ik erop gaan zitten, bitloos. Gisteren gelongeerd met bitje in. Ik heb een heel braaf paardje tot nu toe is hij niet onder de indruk en pakt alles goed op, hij is ook zo koel in zijn hoofd.
Ik ben echt super verliefd op mijn Nando, en super trots natuurlijk.
E_Nalanta
Geplaatst: 03-06-10 21:43
Oh wat een mooierd! 3 jaar en al zulke manen en voorpluk, wees daar maar trots op!
Wat een heerlijke bos manen, en een lief koppie zeg.
Heel veel plezier, en ja een logboek is super om terug te lezen. Misschien ook een idee om een logboek bij te houden van kosten. Zelf hou ik een logboek bij op stal, ik kan altijd terug lezen wanneer hoevensmid, dierenarts, gebitsverzorger, entingen en wormenkuren gedaan zijn. En hoeveel hooi en stro we verbruiken.
wat leuk dat het zo goed gaat maak je binnenkort ook nog even foto van hoe het gaat met het inrijden dan??
verwijderen
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-10 22:01
Hallo allemaal,
wat een super reacties allemaal zeg, daarom heb ik even een foto laten maken vandaag, ik zat er voor het eerst los op met hoofdstel, super braaf weer. en met ons nieuwe westernzadel die ik straks ga gebruiken om naar het bos te gaan met Nando.