ik vraag me af waarom haflingers zo weinig waard zijn op moment, ik heb mijn vierjarige te koop inclusief allerlei spullen, kar en tuig en noem maar op, voor € 3500,- is dat zou echt zo veel? ik ben al gezakt van 4.500,-
ik krijg geen reacties, en geen interesse voor haar, het is een prachtbeestje dat veel kan leren, en graag werkt.
ik snap er echt niks meer van dat er geen enkele interesse is in haar, ze heeft goede papieren, en prachtige gangen, en een ruime draf. het enigste wat er aan mankeert is dat ze een heel licht zomereczeem heeft, maar hier heeft ze niet zoveel last van(alleen in de maand juni/juli), ik behandel haar niet eens, omdat ze maar af en toe wat schuurt, maar als je het wel behandeld zou ze helemaal niet meer schuren.
ik weet wel met de crisis enzo dat er wat minder aandacht is voor dit soort dingen, maar persoonlijk vind ik die hele crisis een opgeblazen zootje dat niks voorstelt, omdat er een paar bedrijven falliet zijn, dat gebeurt normaal ook wel, maar dan hoor je het niet.
iemand tips hoe ik haar misschien kan verkopen? bovenstaande is toch echt de prijs die ze moet opleveren.
marktplaats is vreselijk, kost handen vol geld en je staat in 5 minuten op pagina 10000000.
iemand nog andere sites waar je advertenties kan plaatsen? ondertussen heeft het al bijna € 100,- aan advertentie geld gekost. en ik word er een beetje zat van.
sorry voor mn uitbarstingen, maar ik vind het echt stom, en de enigste reacties die ik krijg, die willen haar wel kopen voor € 800,-
spaar nog effe lekker door zeg, daar krijg je geen gezond paard voor van 4 jaar oud dat helemaal klaar is om aan de start te gaan.
. Ik zou er zelf hooguit zo'n 1500 euro voor over hebben, dat zeg ik je heel eerlijk
. Wil je echt de sport in, dan zou ik persoonlijk een ander ras kiezen, maar goed, ik ben geen wedstrijdruiter en 'voor de kar', is persoonlijk niet mijn ding.