Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar ik ga hem niet laten komen als hij ziek is, zo wedstrijdgericht ben ik ook weer niet
haflingerrr schreef:Ik doe ook mee in het B dressuur....
Ook gaan we voor de eerste keer het kegelparcours in..(heb wel ooit gekeken hoe het moest)![]()
En alles goed gaat gaan we ook nog het hindernisparcours onder het zadel proberen.Heb er echt al zo'n zin in
Sandrina schreef:haflingerrr schreef:Ik doe ook mee in het B dressuur....
Ook gaan we voor de eerste keer het kegelparcours in..(heb wel ooit gekeken hoe het moest)![]()
En alles goed gaat gaan we ook nog het hindernisparcours onder het zadel proberen.Heb er echt al zo'n zin in
Dat begrijp ik niet helemaal; het kegeltjesparcours IS toch het hindernisparcours OHZ? Of ik moet iets niet goed begrpen hebben?
Meestal gaat het bij het klegelparcours ook om snelheid dacht ik. Maar we zien wel als we zatermorgen op het terrein arriveren.
haflingerrr schreef:Kegelparcours is (als het is wat ik gezien heb) dat je door kegels doorgaat die tegenover elkaar staan waar je dan doorheen moet. Meestal liggen er balletjes op de pionnen. E zo staat er een heel parcours uitgezet die je moet rijden.Meestal gaat het bij het klegelparcours ook om snelheid dacht ik. Maar we zien wel als we zatermorgen op het terrein arriveren.