Wij hebben beschikking tot een groot terrein met 4 bakken, een crossterrein en een bosgebied. Met de tinkerdagen komen steeds rond de 120 tinkers per weekend!!
Wij hopen dat deze haflingerdagen net zo’n groot succes worden als onze Tinkerdagen. Inschrijfgeld is €8,00 per onderdeel, alleen de dressuur is €8,50. Doe je met alle 4 de onderdelen mee, is dit €28.00!!
De dag is op 31 mei en je kan er meedoen met: * dressuur (officieus en officieel) - alle niveaus- * springen - 40, 60, 80 en misschien 100 cm - * cross –hindernissen tussen de 60 en 80 cm - * bosrit - anderhalf tot twee uur de bossen in-
Het is in Leusden (bij Amersfoort), dus lekker centraal!!
Bij het springen en de cross is er EHBO aanwezig. Je kan, als je niet zeker bent of je met de cross mee kunt/durft te doen, je ook opgeven voor een crosstraining van 3 dagen of 1 dag. 19 april is de ene dag en 19 april, 26 april en 3 mei zijn de drie dagen.
Ik wil me ook graag inschrijven. het is alleen wel op mn verjaardag!
Ik moet nog even kijken wat ik doe, want samen met kinny die ook bij ons rijd zij wil ook graag onoficieel meedoen!
Maar dan moetten we een stal huren voor alleen overdag want de pony's worden anders gek als ze alleen moetten staan in de trailer als ze samen aangekomen zijn!
Kan iedereen zich daar voor inschrijven of niet? Ik heb zelf 2 haflingers maar er staat iets voor officieus bij dressuur maar ik rijd geen officiele wedstrijden met ze, wat houd dat dan in?
iedereen kan zich inschrijven, officieus houd in dat je niet officieel rijd dus als je voor de officieuse wedstrijd inschrijft heb je geen knhs startkaart nodig
als iemand uit omg alkmaar heen gaat.. dan wil ik ook wel mee. als ik mee mag rijden.. Anders houd het helaas voor mij op.. ivm vervoer
Aranel
Geplaatst: 16-04-09 20:35
En als iemand langs Kampen komt rijden; wil diegene mij dan aub oppikken? Ik wil er zooo graag heen maar mijn ouders willen niet omdat ik de dag ervoor al wedstrijd heb..
helaas zit ik dan midden in mijn examens. Ik was erg graag gekomen!
LadyF
Geplaatst: 19-04-09 18:35
Aranel schreef:
En als iemand langs Kampen komt rijden; wil diegene mij dan aub oppikken? Ik wil er zooo graag heen maar mijn ouders willen niet omdat ik de dag ervoor al wedstrijd heb..
Gaat het om een merrie, ruin of hengst?
Aranel
Geplaatst: 19-04-09 19:16
LadyF schreef:
Aranel schreef:
Gaat het om een merrie, ruin of hengst?
Een merrie
LadyF
Geplaatst: 19-04-09 21:18
Ik woon redelijk in de buurt maar dat lukt dus helaas niet. Die van mij namelijk hengst..
Aranel
Geplaatst: 20-04-09 18:26
Hmm nee dat kunnen wel beter niet doen dan idd Maar iig bedankt
LadyF
Geplaatst: 26-04-09 15:56
Wanneer weet je of je inschrijving en betaling ontvangen is? Of dat het lenen van een bodyprotector gaat lukken? Ik heb me tot 2 keer aan toe opgegeven met de vraag of ik een bevestiging kon krijgen met name met betrekking tot het lenen van een bodyprotector. Ik heb ook mijn geld al een tijdje overgemaakt maar er niets van gehoord.
future4eveah
Geplaatst: 26-04-09 20:17
Ik wou eigenlijk ook heel graag mee doen. (Kennis van mij heeft een tinker en ben toen mee geweest en vond het echt super!) Maar helaas kom ik die dag net terug van werkweek uit Duitsland. Heb dan dus een week niet kunnen rijden. En denk dat ik dan ook niet echt fit ben
Ik ga mij ook opgeven met 2 haflingers. Babs wil jij dan ook weer een proefje met Tosca rijden? Moet de coupons nog op de bus doen. Ga dat morgen doen.