Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roweva schreef:Hij komt er weer aan. In het laatste boekje van de KVTH staat het inschrijfformulier. Wie gaat er heen? Zijn er nog drie of vierjarige hengsten die nog niet zijn goedgekeurd?
Oliver schreef:...Hij is toen afgekeurd op z'n kleur en op onderhals. Als ik dat zou willen, kan ik hem dan nog een keer opgeven en t opnieuw proberen?
Oliver schreef:Ik kom sowieso kijken!
Ik heb vorig jaar op de hengstenkeuring een 2,5-jarige hengst gekocht (zie profiel :p ). Hij is toen afgekeurd op z'n kleur en op onderhals. Als ik dat zou willen, kan ik hem dan nog een keer opgeven en t opnieuw proberen?
Klijntjuh schreef:Geld dit ook voor 1 jarige hengstjes? of moet je dan nog bij de veulenkeuring zijn? (daar mocht ik al niet meer heen volgens de kvth vanaf 1 jan)
roweva schreef:Klijntjuh schreef:Geld dit ook voor 1 jarige hengstjes? of moet je dan nog bij de veulenkeuring zijn? (daar mocht ik al niet meer heen volgens de kvth vanaf 1 jan)
Als jou hengsten van 2008 zijn dan zijn ze volgend jaar tijdens de centrale keuring dus jaarlingen dan mogen ze mee naar de centrale keuring. Als ze van 2007 zijn dan waren het dit jaar jaarlingen en mogen ze volgend jaar niet meer meedoen. Dan pas weer als ze drie zijn en dan op de hengstenkeuring.