Dressuurhaflinger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 10:21

Leuk istri dan heb ik je wel gezien! :j

Afbeelding


Afbeelding



Ik heb ook nog mooie plaatjes van mn guppie <3

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:00

Ik geeft de mijne ook altijd voor 600 kilo. Er gaat toch altijd wat naast bijv.

Knappe foto's :D

Ik heb van de week een fotoshoot gehad met mn hondje. Ik wacht nog op fotos

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:17

Gafe leonie

Leuk gail ben benieuwd

Ik zelf heb net niet lekker gereden. Morgen komt de bitfitter ben benieuwd

istri

Berichten: 143
Geregistreerd: 26-08-12
Woonplaats: ulft

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:22

Ja ik jou ook leonie!! Was echt een super gave dag! Winnie is een niet zo zware haf ik denk zo rond 450 kilo. Ik moet altijd oppassen dat ze niet te dun word. Als ze geen honger meer heeft eet ze ook gewoon niks -O-

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:46

Peelie schreef:
Ik heb van de week een fotoshoot gehad met mn hondje. Ik wacht nog op fotos

Hondje :))

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 12:32

astridastrid schreef:
Peelie schreef:
Ik heb van de week een fotoshoot gehad met mn hondje. Ik wacht nog op fotos

Hondje :))

Jup :j

miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 16:57

@Leonie, wat super zeg voor zo'n jong paard! Echt genieten dan!
@ Suprice_Iris, wat een super knappe haflinger heb je zeg! ook mooi zo donker! succes met haar

Afgelopen zaterdag wedstrijd gehad in de M1.
Liepen echt zulke dikke sportpaarden en de jury's waren ook echt zooo streng!
Helaas geen winstpunten gereden, maar heb wel veel aan het jurycommentaar op de protocollen om de puntjes op de i te zetten. Maar hij was verder echt super braaf en ben wel echt trots op hem! :D
Heb daarnaast ook drie mooie foto's besteld, dankzij NH Photo!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik heb afgelopen maandag een fotoshoot gehad met hem onder de bloesem, heb snel een paar foot's bekeken vanaf het scherm, zaten zulke mooie foto's bij! :D wanneer ik ze heb zal ik ze met jullie delen!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 20:07

ZOO foto’s zien er SUUPER uit! Next time weer scoren!

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 08:44

miriammiddel schreef:
@Leonie, wat super zeg voor zo'n jong paard! Echt genieten dan!
@ Suprice_Iris, wat een super knappe haflinger heb je zeg! ook mooi zo donker! succes met haar

Afgelopen zaterdag wedstrijd gehad in de M1.
Liepen echt zulke dikke sportpaarden en de jury's waren ook echt zooo streng!
Helaas geen winstpunten gereden, maar heb wel veel aan het jurycommentaar op de protocollen om de puntjes op de i te zetten. Maar hij was verder echt super braaf en ben wel echt trots op hem! :D
Heb daarnaast ook drie mooie foto's besteld, dankzij NH Photo!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En ik heb afgelopen maandag een fotoshoot gehad met hem onder de bloesem, heb snel een paar foot's bekeken vanaf het scherm, zaten zulke mooie foto's bij! :D wanneer ik ze heb zal ik ze met jullie delen!



Hele leuke foto's zeg! super combinatie <3

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 08:45

kiddokids schreef:
Super Denise je laarzen
Balen Desiree
Waarom van zijn ijzers af


Welkom Iris leuke haf



Bink heb ik van zijn ijzers gehaald, omdat hij vorig jaar een blessure heeft gehad.
Ivm het weide seizoen wat er aan komt leek het mij verstandiger hem er vanaf te halen.
Maar hij loopt echt op eitjes, vanmiddag gaan er weer ijzers onder want dit is niet echt de bedoeling.
Dan doen we aankomende twee weken rustig aan. *\o/*

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 08:48

Hebben jullie ervaringen met een greenguard? Bink woog bijna 600 kilo.
Is nu afgevallen, naar 500KG maar verwacht dat hij aankomende weken even niet zo veel mag doen.
Wil hem dus graag met Greenguard het land op hebben.

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 11:13

Hier in de omgeving goede ervaringen met de greenguard. Wel moet je goed de tanden in de gaten houden dan ;) ivm eventuele slijtage.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 11:15

Mijn ervaring met de greenguard is heel positief. Je moet er alleen wel voor zorgen dat het halster waar je hem aan doet strak genoeg zit en dat je de bak dicht genoeg op de mond doet, anders kunnen ze er zo langs eten.

Meassie. Daar heb ik het toen met de tandarts (meerdere malen) over gehad. Die geeft aan dat de slijtage die ze er van kunnen krijgen niet erg is. Het is cosmetisch iets minder fraai. Thats all.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 08:56

Peelie schreef:
Mijn ervaring met de greenguard is heel positief. Je moet er alleen wel voor zorgen dat het halster waar je hem aan doet strak genoeg zit en dat je de bak dicht genoeg op de mond doet, anders kunnen ze er zo langs eten.

Meassie. Daar heb ik het toen met de tandarts (meerdere malen) over gehad. Die geeft aan dat de slijtage die ze er van kunnen krijgen niet erg is. Het is cosmetisch iets minder fraai. Thats all.



Ben benieuwd! ik ga het speciale halster bestellen. Ik hoop dat ze aankomend weekend het land op kunnen :)

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 10:59

Gister op clinic geweest in Tolbert! Een groot springconcours in de bak naast ons en ze was er niet van onder de indruk. Superbraaf <3

Afbeelding
Afbeelding

Laatste foto komt uit een filmpje vandaar dat ie zo vaag is..

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:31

Wat een super leuke haf is het Leonie! Was dat dr clinic van Hester? :D

Zoooo druk dagje vandaag, Flicka komt op ijzers, we gaan haar toch maar scheren en nog even wassen voor de westrijd van morgen :o

Ennn.. vandaag Mn nieuwe cap opgehaald <3
Afbeelding

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:38

OHHHHHHHH die cap! Heb hem ook al een paar keer zo samengesteld op de site haha! Maar twijfel nog over de combinatiemogelijkheden. Snel een aan-foto hoor te paard. GAAAAAFF!

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 13:03

Gail daar denk ik dan toch anders over. Heb ze gezien die de halve tanden afgesleten hadden, en dan niet op het slijtvlak maar aan de voorkant. Kan mij niet voorstellen dat dat op latere leeftijd niet (eerder dan normaal) extra problemen oplevert. Bij normaal en verstandig gebruik zal het geen problemen opleveren (geen 24/7 een zomer lang), maar daarom is het juist goed om er bewust van te zijn.

Berber echt een supergave cap!! Zo jammer dat ik geen geschikt shamshield hoofd heb.. :+ (ik pas meestal alleen de kindermodelletjes, nou ja kan Brend die van mij ook mooi op :+ )

Superbraaf zo Leonie!! Veranderd Mareja al wat? Vlien haar veulen is begin van de week gedraaid, maar uier schiet nog niet echt op... Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden! En heb natuurlijk heel veel zin om haar straks weer lekker op te pakken. :D

Vandaag word Starbuck alweer 5 jaar, gaat echt supersnel! Ook hoog tijd om met hem aan het werk, heb hem inmiddels al in training, benieuwd hoe snel dat vlot! Hij is nog wel wat vlug, maar dat is straks met rijden alleen maar fijn!
En morgen alweer feest, want dan word Maes alweer 22. Niet voor te stellen dat hij alweer zo'n 20 jaar bij ons is!

Miriammiddel leuke fotos! Ben ook benieuwd naar je bloesemfotos, vind dat altijd zo mooi!! Zag afgelopen week op het nieuws al een supergave bloesemplek in Almere, kwamen daar echt megaveel mensen op af!

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 13:04

Prachtige cap Flicka !! <3

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 13:32

Ja van Hester idd! Was erg leuk!
Omg die cap <3
Ik heb geen samshield hoofd.. lijkt dan net een eierdop ;(

Mareja veranderd ook nog niet echt afke.. buik wordt idd wel anders maar nog geen uier. _-:(
Gefeliciteerd met Starbuck en alvast met Maes!

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 14:01

Flicka12: wat een gafe cap.

Meissie/afke: ik vind ook dat ze wel mag opschieten :+

Ik moet even mijn ‘teleurstelling’ kwijt. Ik heb gister bitfitter laten komen. Ik wou van mijn correctie bit af. En gewone dubbel of enkel loopt hij zo stug op!

Dus bitfitter. Ze beweerde Ind ook dat de correctie bit wat hoog komt. Nu heb ik een mooie nue schulle bit, gister liep hij super op! Maar vandaan echt gewoon tegen over gestelde.. enige verschil was dat ik nu bitringen erom heen had, ook op advies van de bitfitter. Zou dat kunnen??

Ga zondag weer rijden dan zonder bitringen en dan weer keer met.

Heb de bitfitter al bericht gestuurd

janouk
Blogger

Berichten: 17870
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 16:08

wauw chique cap, flicka. (stiekem jaloers :o )

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 16:08

Oja nu ik terug denk loopt hij vanaf maandag al niet zo fijn.. eigenlijk sins de Chiropractor is geweest.. die is vorige week donderdag geweest en moest 2-3 dagen wandelen, en daarna vooral rechtuit rijden en ben dus toen t bos in gegaan

Maar goed even de tijd geven.

Op dit soort dagen denk ik.. ik koop een paard van 3 en Stanley wordt alleen boscross pony. Maarja alleen op rit lukt dus met hem niet. En stil zetten is hij nog veeelste goed voor. Ik doe ook grondwerk maar daar heb ik ook niet elke dag zin in.

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 17:28

Nog even terugkomend op het gewicht van Storm... We hebben net even met het lint gedaan en komen nu uit op 610 kilo _O-

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 19:19

astridastrid schreef:
OHHHHHHHH die cap! Heb hem ook al een paar keer zo samengesteld op de site haha! Maar twijfel nog over de combinatiemogelijkheden. Snel een aan-foto hoor te paard. GAAAAAFF!

Haha ja gaaf he! Het is dat ik kortingsbonnen had en nog een aantal waardebonnen. Maar anders vond ik hem veeeul te duur haha :Y). Die foto's komen wel goed! Morgen wedstrijd en papa gaat mee voor foto's :D

Verder allemaal bedankt hihi :o Ik heb gewoon een heel dik hoofd, dus misschien is dat het recept voor een 'samshield' hoofd :')

Aaaah zo leuk de veulentjes! Ik zit al met smart te wachten op de veulen foto's <3 <3 <3