xLeoniee schreef:Spannend allemaal! Abby verwacht ook een veulen. Nu 305 dagen drachtig dus t aftellen kan beginnen
Heey dat is een oet de broekstreek! Wat leuk! En spannend zeg
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenexa schreef:Babies![]()
Kom maar door met al die gouden veulens, te schattig!
Hier gaat het nog niet helemaal lekker, een week of 4 geleden is de dierenarts geweest omdat ik haar toch niet helemaal lekker vond lopen. De buigproeven en volte op het harde waren oke, volte op het zachte met haar slechte been buiten niet helemaal goed. Voor nu vooral gedacht dat het nog wat kracht/stijfheid/balans was, als opdracht balkjes gaan lopen. Maar kan ook de knie zijn. Daar heeft ze toendertijd ook trappen op gehad dus zou zo maar kunnen dat daar ook iets zit.
Osteopaat laten komen, lekker bezig gegaan en nu heb ik het idee dat ze slechter loopt.
Dus we gaan dinsdag naar Bodegraven. Spannend, we zijn nog nooit op een kliniek geweest en ze kan nogal draken bij veel prikkels. Ongeacht of ze wel of niet iets vinden heb ik het liefst dat ze dat hele been even op de foto/scan zetten. Dus ik vind het best spannend, ze is al lang niet meer op een trailer geweest. Andere locaties kan ze heel spannend vinden en ze kan ook niet echt goed geduldig stil staan. ( ha eigen schuld, ik heb ook geen geduld om haar dit aan te leren..) Dus dat wordt uberhaupt al een avontuur, hopen op een gunstige uitslag!
SamanthaSato schreef:K_nolan schreef:Wij zitten in Overijsselover twee weken mag hij weer eens mee naar een haflinger wedstrijd
Oh dat is wel een leuke omgeving! Zijn hier mensen die actief rijden in het Noorden?
SamanthaSato schreef:K_nolan schreef:Wij zitten in Overijsselover twee weken mag hij weer eens mee naar een haflinger wedstrijd
Oh dat is wel een leuke omgeving! Zijn hier mensen die actief rijden in het Noorden?