[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 22:04

Ja precies, is ook prima om dingen anders te doen als je die kans had gehad. En de situatie nu gewoon te accepteren zoals die is. Dat is super, dat je dat beide kan!
Doortje komt gewoon van een hele goede fokker en ik heb haar daar rechtstreeks gekocht. Had ik haar met drie ruitermak gemaakt? Nee, vermoedelijk pas met vier. Maar anders dan dat heb ik echt niets aan te merken op hoe ze gefokt, opgefokt en zadelmak gemaakt is. Qua rijstijl doe ik wel iets anders dan de fokkers, maar dat is niet een goed of fout kwestie, maar een 'welke school volg je' kwestie. Ik train klassieker en doe best wat working equitation training. De fokker (haar dochter althans) rijdt vooral wedstrijdgerichte dressuur. Maar ook bij hen staat alles lekker op de wei , komt de tandarts, komt de osteo, wordt over voeding nagedacht. Super fijn!

Lenexa

Berichten: 604
Geregistreerd: 05-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:11

Zo dat was even bijlezen.
Mi Amore, dat is schrikken zeg! Hopelijk heeft ze zonder de ontsteking een heel stuk minder last en met goede trainingen kun je haar zeker nog wat verbeteren. Het zou fijn zijn als ze nog een jaar of 10 meeging al dan niet in semi pensioen.

Skippy, prachtige Doortje in het roze, ik hou ervan. Wij hebben ook een roze vliegendeken, maar we hoeven hem eigenlijk nooit op -O- Pas heb ik een rondje ermee gereden omdat we best wat dazen hadden en ik wilde weten of Rox het prima vond om met deken te rijden.
En fijn dat het buitenrijden best wel goed gaat, prima toch als ze af en toe wat steun bij het andere paard zoekt. Zo doen ze meeste dat, ook Rox is dapperder met een ander.

PeerAppel, gaat het goed met je baklessen? Begin je het ook al wat leuk te vinden of is het nog steeds spannend? Of zijn jullie vooral weer lekker buiten aan het rijden?

Hier gister weer geoefend met een rondje trailer rijden, nu reed ik zelf. Rete spannend, maar het ging best goed! Ze liep er gelijk op, stang erachter allemaal prima. Rijden was ze rustig, weer hinniken toen we het terrein op reden. 2 keer gepoept met 10 minuten op de trailer. Alleen het uitstappen ging wat onstuimig, een stalgenootje hielp me even met de stang. Ze deed het alleen een beetje raar door eerst 1 kant los te maken, te draaien en dan pas de andere kant los te maken. Dat duurde iets te lang dus Rox stormde al de trailer uit. Stalgenootje stond aan de kant dus dat ging gelukkig goed. Van de trainer moest ze er dan alleen zo snel mogelijk weer op. Zodat ze leert uitstormen - opnieuw de trailer op. Mooi dat ze de trailer niet meer op ging. En toen gingen ook nog andere mensen er mee bemoeien, dus toen was ik en onaardig tegen mijn stalgenoten en geïrriteerd tegen Roxy. Dus weer even zen worden en nog even 2 keer de trailer op lopen. Met veel moeite gelukt en maar gelaten.
Nu woensdag nog een keer proberen en dan gaan we met de trailer naar de Vlietlanden, waar we vaak een buitenrit doen. Dat is denk 10-15 minuten rijden met de auto. Dan gaat mijn vader mee vanaf stal, kan hij helpen laden. Op de fiets naar de Vlietlanden. Mij daar helpen uitladen, opzadelen en opstappen. Dan rondje rijden en dan op hoop van zegen hopen dat ze er weer op gaat _/-\o_ .

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 11:13

Skippy01, precies! Ieder zo z'n ding. Toch vind ik het altijd wel leuk om te horen over andermans visie en manieren van trainen/paarden houden. En inderdaad, ik accepteer hoe het is.
Lenexa, Wat goed dat je zelf hebt gereden! Wel rot van het uitstappen en de bemoeienis dan. Snap dat je dan wat geïrriteerd raakt en gaat snauwen. Leuke plannen woensdag!
Ik heb 1x gehad dat Monroe er niet op wou op de terugweg, maar dat was ook een beetje dom, want ik had niet echt wat lekkers meegenomen ofzo. Toen kwam er iemand aan met een wortel en ineens stond meneer op de trailer hoor. Lummel :Y)

Leuk dat je het vraagt! De baklessen gaan goed. Heb er vanmiddag weer een en daar heb ik wel zin in. Vorige week had ik spanning en er geen zin in, maar kon niet verklaren waarom dat zo was. Desondanks ging het wel heel goed en zelfs een hele mooi volte galop. Mijn instructrice gaat binnenkort op vakantie, dus dan is ze er 2 week niet en moet ik mezelf even vermaken. Heb wel het doel om in die 2 weken dan 2x zelfstandig te rijden, maar alleen als er iemand op stal is. Maar dat regel ik wel!

Lenexa

Berichten: 604
Geregistreerd: 05-12-18

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 14:21

Pff ik heb nog nooit zo met geknepen billen auto gereden hoor. Zeker omdat Roxy het ook nog erg spannend vind wil ik natuurlijk voor haar zo goed mogelijk rijden. Ik had zelf nu ook te weinig lekkers bij me, leer voor de volgende keer. Ze krijgt zodra ze goed staat ( zodat de stang er makkelijk achter kan) een beloning. Die kwam nu 2 keer niet, zonde! Mijn achter de hand truuk wordt ook haar paarse emmer met wat brokjes mee, nu ze het niet mega spannend vind zou dat genoeg moeten overtuigen.
Pff maar wat een gedoe hoor, ben er al zolang mee bezig. Ik merk dat vooral als we een stapje terug doen zoals gister dat ze dan gewoon niet wilt dat ik dat echt frustrerend vind. Achteraf denk ik dan, nou en dan doe ik er 5 of 10 minuten over om te laden. Waar zit ik me dan druk over te maken.
Ik hoop over 2 weken een trailer te huren en dan echt een strandrit te gaan maken. Ik denk dat ze dat helemaal fantastisch vind.

Wat goed dat je aan het doorzetten bent met bakles. Goed om een doel te stellen en als het voelt als een stap-draf bakritje is dat ook prima toch. Ik heb ook wel eens geen zin, maar dat is ook wel eens omdat het zo confronterend is. De grens opzoeken wat we kunnen en daar dan oefenen en de grens verleggen. Moeilijk! Soms wil ik gewoon een beetje in m'n comfort zone hobbelen. Maar dat is dan maar voor alle andere dagen O:)

xJurdyWonanx

Berichten: 4051
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 17:17

Flicka12 schreef:
Haha die middelvinger! Heel herkenbaar :Y) maar fijn dat jullie stappen aan het maken zijn! Zou fijn als je gerust op pad kan met de trailer :D

Wij hebben gisteravond weer wedstrijd gehad, losrijden ging geweldig! In de proef is het dan toch weer moeilijker om dat eruit te rijden.. had 178 en 178,5 in het M2... balen :( maar goed, we zijn in de buurt! Op naar de volgende :j
Doel was om haar de hele proef meer opwaarts te houden en dat is gelukt!

[ [url=m/vderOY.png]Afbeelding[/url] ]


Ik vind M2 rijden al een nette prestatie, dus die winstpunten die komen vanzelf wel!
Is natuurlijk altijd lastiger om het op wedstrijd eruit te rijden :Y)

@Mi_amore; wat een kl*tenieuws zeg.. Hopen dat ze in ieder geval pijnvrij kan blijven rondlopen, maar 18 jaar is echt geen leeftijd om niets meer te kunnen. Heel veel sterkte :(:)
W.b.t het trailerladen, ik denk dat een middagje oefenen met clicker inderdaad nog geen slecht plan is. Hopen dat ik op die manier die 'middelvinger' krijg omgebogen in een duimpje omhoog haha.

@Skippy; Leuke springfoto en de roze deken staat haar eeeenig. Ik vind het zelf ook wel eens leuk om als afwisseling te springen of in ieder geval een klein hindernisje in de bak te hebben. Wordt die van mij ook net wat actiever van in de bak als hij even geen zin heeft om voorwaarts te zijn.

@Flicka: Super knap hoor, M2! En dan ook nog mooi 2 winstpunten mee naar huis mogen nemen.
Ga je bij 10 winstpunten over of blijf je iets langer in het M2?

Lenexa: Dat lijkt mij nu ook zoo spannend, om zelf met paard in de trailer rond te rijden.
Voorlopig laat ik dat fijn over aan mijn vader, maar die vindt dat zelf geloof ik ook altijd spannend als er iets levends achter de auto hangt haha :')
Fijn dat het buitenrijden nu ook goed, of althans acceptabel :D, gaat!

Wonan is ook nooit 'echt' gereden geworden, dus zijn basis is eigenlijk heel slecht geweest.
Nu we hem sinds een maandje of 4 aan het oppakken zijn, gaat het echt met sprongen vooruit.
Oké, soms ook weer een stapje terug maar goed, dat hoort erbij.
Mijn instructrice (en dochter van staleigenaren) volgt de opleiding bij het LAKB (Limburgse Akademie Klassieke dressuur en Biomechanica) en ze hadden een praktijkdag afgelopen weekend. Ze vroeg of ze Wonan mochten lenen voor een andere meid die de opleiding volgt maar waarvan haar pony niet mee kon. Dat was wel leuk om te zien dat Wonan die rijstijl herkent en direct alles oppakt waar we zelf ook gebleven zijn en dat terwijl zij er eerder nooit op gereden heeft. Eind van de maand en begin komende maand is nog zo'n praktijkdag, dus dan mag hij weer aan de bak :D

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 08:03

xJurdyWonanx schreef:
@Flicka: Super knap hoor, M2! En dan ook nog mooi 2 winstpunten mee naar huis mogen nemen.
Ga je bij 10 winstpunten over of blijf je iets langer in het M2?

Wonan is ook nooit 'echt' gereden geworden, dus zijn basis is eigenlijk heel slecht geweest.
Nu we hem sinds een maandje of 4 aan het oppakken zijn, gaat het echt met sprongen vooruit.
Oké, soms ook weer een stapje terug maar goed, dat hoort erbij.
Mijn instructrice (en dochter van staleigenaren) volgt de opleiding bij het LAKB (Limburgse Akademie Klassieke dressuur en Biomechanica) en ze hadden een praktijkdag afgelopen weekend. Ze vroeg of ze Wonan mochten lenen voor een andere meid die de opleiding volgt maar waarvan haar pony niet mee kon. Dat was wel leuk om te zien dat Wonan die rijstijl herkent en direct alles oppakt waar we zelf ook gebleven zijn en dat terwijl zij er eerder nooit op gereden heeft. Eind van de maand en begin komende maand is nog zo'n praktijkdag, dus dan mag hij weer aan de bak :D

Dankjewel! Was zelf ook heel blij *\o/* Denk wel dat als we de punten voor het Z hebben we vrij snel over gaan, ze is namelijk al 22 en mijn droom is toch nog om eens Z met haar te rijden := sportpredikaat zou helemaal leuk zijn! Maar we zien het wel :D

Wat leuk dat jullie zo vooruit gaan! En grappig dat hij alles zo herkende bij de praktijkdag, dan ben je dus goed bezig! +:)+ heb je een foto van hem?

xJurdyWonanx

Berichten: 4051
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 12:55

Citaat:
Dankjewel! Was zelf ook heel blij *\o/* Denk wel dat als we de punten voor het Z hebben we vrij snel over gaan, ze is namelijk al 22 en mijn droom is toch nog om eens Z met haar te rijden := sportpredikaat zou helemaal leuk zijn! Maar we zien het wel :D

Wat leuk dat jullie zo vooruit gaan! En grappig dat hij alles zo herkende bij de praktijkdag, dan ben je dus goed bezig! +:)+ heb je een foto van hem?


Kan ik me goed voorstellen dat je snel naar het Z gaat. Is ook super gaaf natuurlijk!

Afbeelding
Mijn vriend heeft wel eens op Wonan gezeten en eens 2 meter gedraafd, maar afgelopen week wilde hij wel los stappen en 'rennen' haha.
Hij gaat binnenkort een lesje nemen, zodat ie kan leren lichtrijden :Y)

maessie

Berichten: 5749
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 14:38

Gewoon doen hoor Berber! De overstap M1-M2 is veel groter dan M2-Z1!
Hier straks zomaar kijkers voor Nora.. :)) ik ben benieuwd!

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 16:05

maessie schreef:
Gewoon doen hoor Berber! De overstap M1-M2 is veel groter dan M2-Z1!
Hier straks zomaar kijkers voor Nora.. :)) ik ben benieuwd!

Dat hoor ik wel meer inderdaad! Dus zou mooi zijn *\o/*
Spannend! Hopelijk is het wat :D

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 21:48

@Lenexa, ja lekkers werkt bij ons ras wel goed heb ik het idee. :Y) Gaaf een strandrit!!
@JurdyWonan, wat lief dat je Wonan uitleende! Gaaf om te zien dat hij dan alles "herkent". Braaf zo met je vriend!
@Maessie, en? Was het wat?

Mijn les ging door omstandigheden niet door maandag, dus Monroe maar meegenomen voor datgene wat we het liefst doen: een buitenritje. Hij stapte zo heerlijk door. Echt constant rond de 6 km/u. Ik houd wel van vlotte stappers.
Gister vond ik dat ik maar even ter compensatie van de uitgevallen les, zelf even moest rijden in de bak. Wel mentale ondersteuning meegenomen, want "echt" alleen durf ik nog niet zo goed. Maar het ging super! :D

Afbeelding

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:09

Lekker bezig PeerAppel! :j Jullie komen er wel!

Wat doen jullie met de paarden met dit warme weer?
Bij ons hebben ze een tropenrooster, vanaf 20:00 naar buiten tot 's ochtends 8:30 en dan overdag binnen, zodat ze niet in de volle zon staan. Heel fijn :D Flicka heeft best veel last van de warmte dus heb nog niet echt veel met haar gedaan de afgelopen dagen.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:16

De paarden hier staan vooralsnog op de wei gewoon. Daar staat altijd wel iets van wind, en op stal is het niet veel koeler en staat geen wind. Ze kunnen helemaal achteraan de wei in de schaduw van de bomen staan, doen ze geen van allen langer dan een paar minuten. Meeste paarden worden wel even goed gekoeld rond het heetst van de dag - op een paar import-spanjaarden na, die dit héérlijk lijken te vinden en zelfs nog rondjes galopperen op de wei... Zijn er maar een paar die echt slecht tegen de warmte kunnen. En dat zijn paar cushing paarden. En een tinker, maar sinds we die ook in de zomer scheren, gaat dat veel beter met de warmte.
Werken doe ik nu niet of héél vroeg. Deze week heeft Doortje gewoon vrij, volgende week dinsdag heb ik les. Zou eigenlijk om 4u 's middags zijn, maar dat hebben we verplaatst naar 9u 's ochtends en dan hebben we de focus op zijgangen, dus niet in hoog tempo werken. Ik voeg wel extra zout toe aan het eten nu, zodat ze echt wel blijft drinken en ook haar zouten aanvult.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:35

Aah oke! Bij ons staat weinig wind en staan ze in de volle zon zonder schaduw, dus dan staan ze binnen toch echt beter := . Ik voer inderdaad ook extra Electrolyten bij om de zouten allemaal weer een beetje aan te vullen.

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:35

Nog steeds 24/7 buiten met beschutting. Paarden weten daar wel wijs mee om te gaan. Houden overdag siësta en komen 's avonds tot leven.
Qua trainen kijk ik wat wijsheid is. Als het 's avonds afkoelt dan doe ik lichte arbeid, net voordat de zon onder gaat (dus rond 21:00-21:30). Wil nog eens echt om 06:00 te paard zitten voor een buitenrit van een uurtje, maar ik werk vaak 's ochtends (zorg), dus dat wil dan niet en ben ook wel een beetje gesteld op mijn nachtrust eigenlijk. :o

Lenexa

Berichten: 604
Geregistreerd: 05-12-18

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:57

Flicka, ja snap dat je in ieder geval een keer Z met haar wil starten. Dat is toch top!

Peerappel, goed bezig met je bak rijden!~

Bij ons is het verre van ideaal, ze staan op open weilanden. Gelukkig zitten we in zee gebied dus snel een briesje en toch wat graden koeler dan meer het land in. Ik zorg nu met deze hitte dat ik zelf rond 16 uur op stal ben om daar uit de zon te halen, dan spuiten we lekker af en gaan we een uurtje of 2 grazen/luieren in de schaduw. In het weekend ga ik nog eerder zodat ze heetst van de dag even goed uit de zon kan om af te koelen. Gister was het hier echt nog prima te doen maar de komende 4 dagen wordt het ook bij ons richting de 32-35 graden.

Verder heeft ze lekker alle dagen vrij, gezien ik er op het heetst van de dag heen ga doen we helemaal niets. Ze staat net te ver om 2 keer per dag te gaan om nog een keer te gaan om iets te doen.

Wel hebben we woensdag een tripje met de trailer gedaan! En het ging mega goed. We hebben haar rond half 9 op stal geladen, toen was de temperatuur heerlijk afgekoeld voor een trailerritje. 15 minuten rijden naar de Vlietlanden. Daar uitgeladen, ging allemaal keurig. Lekker even gras eten en even naar het zwemplekje gelopen met mijn ouders ( die waren mee als laad hulp ). Terug op de trailer laden wilde ze uiteraard niet. Maar uiteindelijk stond ze alsnog met een minuut of 5-10 denk. Ze loopt eerst 10 keer langs de plank, dus we hadden toch maar even longeertouw eraan om te begrenzen. Ik denk als ik ergens langs kan parkeren dat ze het nog makkelijker zou doen. Nu stonden we gewoon midden op een vrij leeg parkeer terrein. Maar toch, op vreemd terrein binnen aanzienlijke tijd stond ze weer. Ze komt nog wel klam de trailer af tussen de achterbenen, het is dus nog steeds wel erg spannend.
Afbeelding

maessie

Berichten: 5749
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:59

Hier staat vanmiddag het enten en chippen op de planning := lekker warm klusje, maar moet nu wel gebeuren.. Rijden de volgende kerr maar weer.

Kijkers komen wsch nog een keertje. Heb Nora ook nog niet officieel te koop staan, dus heeft geen haast.

Lenexa

Berichten: 604
Geregistreerd: 05-12-18

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 21:14

Zo alle paardjes de hitte weer goed doorgekomen? Roxy heeft bijna 2 weken vakantie gehad, een van m'n katten is erg ziek dus dat kwam kwa timing goed uit. Kon ik mooi wat meer thuis zijn. Rox hoefde alleen te douchen en te eten, ze heeft ervan genoten. Gelukkig maar 1 dag gehad dat ze nat van het zweet was toen ik kwam, dus het was nog een soort van uit te houden. Afgelopen weekend hadden we een paard massage clinic, was heel leuk. In de middag mocht Roxy meedoen en als voorbeeld dienen, was echt leuk om te zien hoe lekker de paarden het vinden.
Afbeelding

Gister voor het eerst weer even opgestapt met een barebackpadje want het was nog steeds erg warm. Ze deed het megabraaf!
Donderdag gaan we naar het strand, morgen even oefenen met de andere trailer want degene van wie ik de trailer leen die gaat mee. Ik ben zo benieuwd wat Rox van het strand vind en of ze het water in durft. En of het met de trailer allemaal goed gaat. Maar dat gaat vast goedkomen!

xJurdyWonanx

Berichten: 4051
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 21:38

Oh heerlijk zeg, richting stand!
Hopen dat ze ook met een andere trailer er gewoon op gaat. Heel veel plezier iig!
Wel vervelend van je kat, hopelijk wel weer goed gekomen?

Wonan heeft ook bijna 2 weken vrij weinig gedaan, was echt te warm hier in Limburg. 1 lesje gehad met een ander meisje, maar dat was savonds ergens.
Helaas kwam ik gisteren op stal en liep hij rechtsachter niet goed.. Gelukkig weet ik inmiddels 99% zeker bij zoiets dat het een hoefzweer of hoefkneuzing is, dus morgenvroeg komt de smid hem bekijken en eventueel uitsnijden. Wel een beetje balen, want ik was heel blij dat we een jaar zweervrij waren. Denk toch weer die droogte en keiharde hoeven de oorzaak heb ik het idee.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 22:54

Is het bij jullie al afgekoeld dan? Doortje heeft nog steeds vrij, we zitten hier nog altijd rond de 30 graden. Koeler dan vorige week, maar nog wel te warm naar Doortje's zin ;)

Leuk @lenexa naar het strand! Veel plezier alvast! Massage is super inderdaad :j Ik ben opgeleid hippisch masseur, doe het nu alleen nog bij Doortje omdat mijn schouder aan gort is en ik andere paarden minder vertrouw. Effect op paarden is vaak super :))

@jurdywonan dat is niet leuk, maar als het een hoefzweertje of -kneuzing is, is dat vast zo weer stukken beter! :j

Lenexa

Berichten: 604
Geregistreerd: 05-12-18

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 07:31

Jurdywonan, baken dat hij niet goed loopt. Hopelijk valt het mee!

Skippy, hier is het inderdaad gelukkig al een heel stuk afgekoeld. Voordeel van bij de kust zitten. Het is wel wat vochtig warm dus sneller zweten. Wil Rox deze week ook wel wat oppakken, vanuit vakantie ineens een pittige strandrit is ook zo wat. Vandaag wordt het maar 21 graden, prima weer voor een ritje.

Het was inderdaad echt leuk om de paarden zo te zien genieten, allemaal ook. Rox zet zichzelf snel vast bij de lendenen, daar zijn we rijtechnisch al lang mee bezig en gaat steeds wat beter. Nu kan ik dat zelf iets los masseren, lijkt me voor haar toch lekker tussen de echte fysio/osteo behandeling in.

Fangio

Berichten: 2561
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:35

Zou ik hier ook wat mogen meekletsen?
Mijn dikkie en ik wonen in t Zeeuwse en maken het allerliefst lekkere strandritten. Verder zijn we een beetje van alle markten thuis en proberen we graag van alle disciplines wat mee te pakken. Cavalettie clinic, schriktrainingen, dressuurlesje, hij is nog maar 5 dus we doen alles nog op het gemakje.

Mijn bolle <3
Afbeelding

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:41

@fangio welkom! Zo bol lijkt die van jou niet hoor haha, die van mij staat nu tegen het eind van de zomer een stuk boller helaas :n

Lenexa

Berichten: 604
Geregistreerd: 05-12-18

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 17:38

Leuk Fangio! Ik vind je bolle ook niet zo bol :D Dat zegt meer over de mijne denk.

Mijn plan voor strandrit ging vanmorgen niet door, de electriciteit van de stal trailer paste niet in mijn auto. Stonden we dan vanmorgen al vroeg met alles al ingepakt :x
Dus we hebben een buitenrit gemaakt naar een nieuw aangelegd stuk ruiter route. Ook heerlijk, paden nog zwaar dus rustig ritje gedaan door de miezer.
Rox vond het ook erg gezellig
Afbeelding

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 18:14

Aah wat balen van de trailer! Daar zijn wel verloopstekkers voor. Haha Rox _O-

Wij hadden gister wedstrijd, dat was niet zo’n succes. Op naar de volgende :j

Mi_Amore

Berichten: 14848
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 13:21

@fangio: wees welgekomen! Dat ziet er een knappe Haf uit :D

@Lenexa: ooh wat kunnen ze charmant zijn he :')

Ik geniet nog énkele daagjes van mijn Zyta.
Volgende week zondag vertrekt ze op revalidatiekamp.
Ik hoop zooooo hard dat ik op het eind van september positief nieuws krijg.

Fingers crossed!