Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
) dus als je ziet wat er in die tijd al verandert is dan is dat al heel wat. Je kunt in de fokkerij niet alles in 1 generatie volledig veranderen. Natuurlijk blijft beweging wel altijd een punt van aandacht, maar dat is eigenlijk zo met alle onderdelen mbt de fokkerij.MartineC1711 schreef:Wat leuk om een echte fokker hier te zien!![]()
Een van onze haflingers komt ook bij jullie vandaan, een ouderwets type, echt nog zo'n tank!hahaha!
Maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel met je eens ben. De haflinger is een veelzijdige gezinspony en dat moet je lekker zo laten!
) Heb vorig jaar voor de lol meegedaan met de fokdag bij bestgaand stond wouter van mijn groep echt als enigste stil! Terwijl de rest voltes etc moest rijden dan denk ik hoe presenteer je ze? Geef toe licht veel ook aan de opvoeding maar van alle 8 1 goed opgevoedt

en zijn redelijk sober in onderhoud, ze mankeren eigelijk nooit wat (de mijne tenminste)