Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Echwel schreef:Wij hebben een zoon van wessel van het Lievers staan.
Rijd SGMW klasse 2.
Enkel twee vierspan en tandem.
Op foto's in profiel de achterpony bij het tandem
_Linda schreef:Mag je gerust weten, de eigenaar was een keer met daisy het land aan het ploegen. Op de een of andere manier was de ploeg uit het oog gekomen, waardoor het overige egen de benen van daisy knalde. Waarop ze op de vlucht sloeg en dus sloeg het nog harder tegen haar aan waarop ze nog harder is gaan rennen. ze sprong over de omheining heen, kwam op haar rug terecht en kon toen gepakt worden om haar vervolgens tot rust te brengen en gelukkig was ze ongedeerd. Dit was zo traumatisch, dat ze niet meer voor de kar wou, wat natuurlijk logisch is. Omdat de eigenaar met de haflingers doet mennen en Flicka toch echt te oud wordt om alleen de koets oid te trekken, moest er een andere komen. 3 zijn er teveel, waarop daisy is ingeruild...helaas.
Bij 't voske is het weer gelukt om haar voor de huif te krijgen (zoals ik op de foto zag), waarschijnlijk is het daar ook makkelijker vanwege een andere plek.
cesara schreef:wij hebben ook een nakomeling van wessel `t lievers
zijn moeder is een haflo
het is een ruin van
7 jaar
houdt van knuffelen, echt een goedzak.is supper braaf.
kan ook pittig zijn
Shenavallie schreef:Mijn pony komt bij Paardenmelkerij 't Vöske vandaan, we hebben haar 4,5 jaar geleden zelf in Limburg opgehaald!Ik ken haar vader en moeder allebei, want Dizzy stond daar toen ook nog. Inmiddels is die al meerdere keren van eigenaar gewisseld...
Maar kort gezegd: ik ken het bedrijf!