ik ben wel benieuwd naar wat nakomelingen van hem. of naar merrie's die nu ook drachtig van hem zijn..misschien met foto??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Famke_a4pje schreef:Spannend idd! Ik ben ook benieuwd, dit wordt Furie der eerste veulentje, helemaal spannend dus.![]()
Jij was ook naar die hengstenshow toen toch? Daar hadden we toen nog wat over heen en weer gepraat in een topic dat je had geplaatst op bokt bij evenementen. Waarom is het bij jullie Atlantic geworden?
Dankjewel trouwens, jouw haf mag er ook zeker wezen.
r0dY schreef:
die va nmij is ook de eerste keer...inderdaad heel spannend...toen ze 3 was is ze we leen keer gedekt..maar dat heeft ze afgestoten..dus hopen dat het nu we llukt..
klopt inderdaad over mn topic..wij zaten te twijfelen tussen Natif en Atlantic? maar we hebben uiteindelijk voor Atlantic gekoezen..omdat ie toch wat minder zwaar gebouwd is,en mooie lange dunnen benen heeft en ik vind hem persoonlijk meer aanspreken dan Natif. en hij had ook behoorlijk wat kracht in zn beweging en dat mist ie van mij een beetje dus hoop dat het alkaar composeert....![]()
dank je....![]()
ben dr ook onwijs trots op..
![]()
en voor welke hengst heb jij gekozen en waarom??
ilonka schreef:Ik heb een nakommeling van Atlantic.
Het is een ruin van net 3 jaar oud het is een schat van een beest.
Hij kan ook heel erg dominant wezen moet ik zeggen maar dat blijkt die niet van een vreemde te hebben.
zal er een foto bij zetten vind zelf dat die wel op Atlantic lijkt.
http://img441.imageshack.us/img441/7751 ... uw16xu.jpg