Groetjes Henrieke.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Floortje2002 schreef:hey
Floortje word morgen 7! en afgelopen zaterdag hadden we onze eerste officiele wedstrijd, tussen de paarden. onze punten waren 2 x 187 en we waren vd 13 combinaties 1e en 2e. dus dat was ff gaaf!
Floor heeft helaas zomerexceem ja, dus die ellendige periode gaat weer beginnen, maar ik heb een middeltje waar ze het erg goed op doet en zelfs zonder exceemdeken dag en nacht buiten kan staan.
toen ik dr kocht had ze zo'n ontzettende jeuk, dus meteen alles erafgeknipt en nu zijn ze erg gegroeid.
zie link naar itp in onderschrift!
Floor is vaak druk. kan heel rustig zijn, maar 1 klein dingetje en ze kan 100% omslaan. het is een harde werker, blijft lopen en heeft vooral de neiging om te gaan dribbelen. echt trainen om de rust erin te krijgen en houden. ze verveeld zich snel. pas begonnen met een pasje wijken, vraag ik een keer andere stelling, appuyeerd ze bijna, ze word van zulke dingen fanatiek, vind het leuk, die voltes kent ze wel. leert snel en verveeld zich dus ook snel, weleens lastig als je zelf je hoofd er niet bij hebt......kan ik nog beter niet gaan rijden haha!
erg aanhankelijk, vind iedereen leuk en krijgt bij iedereen veel voor elkaar. een echt charmeur![]()
ze houdt me op stal altijd in de gate, geeft soms echt het gevoel dat ik gefilmd word!
het kan een donderstraal zijn, maar vaak iz ze zooooo leuk!
leuk om te zien die foto's van jullie, zie toch wel hele bekende uitstralingen en uitdrukkingen!
gr leonie