Mijn haf is van 16-05-2005 en een zogehete moderne haf, ik ben benieuwd wie er ook 1 heeft.

ik krijg het niet voor elkaar een foto te plaatsen, maar ik geef het nog niet op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellen6 schreef:Hoe kom je aan de info dat de meeste nakomelingen niet makkelijk zijn?
paasei_ schreef:Dus jij vind Aschau ouderwets gebouwt?? :s Nouw ik alles behalve dat..
Hier een foto van de Aschau waar we het over hebben.
http://www.hethaflingerforum.nl/images/ ... border.jpg
SuSEQ schreef:paasei_ schreef:Dus jij vind Aschau ouderwets gebouwt?? :s Nouw ik alles behalve dat..
Hier een foto van de Aschau waar we het over hebben.
http://www.hethaflingerforum.nl/images/ ... border.jpg
Goed lezen is een kunst... Hoe kun je trouwens iets afleiden over zijn bouw uit die foto?
Groeten, SuSEQ
Samir schreef:Aschau van de Fam. Barsingerhorn?
ellen6 schreef:Wat leuk dat er familie is van mijn haf, ik dacht dat er niemand was hahahaa...![]()
wat erg dat je pony is overleden op 6 jarige leeftijd, wat was er met hem als ik vragen mag?
wat een superlief koppie had hij!
en hoe is het karakter van jou haf cherelle? is ze ook zo ondeugend en trouw?
mijn pony heet sundae caramel maar ik noem hem sunny, hij is superbraaf met ruime gangen.
hij is ook heel vriendelijk voor mens en dier.![]()
ik weet verder niets over aschau, ik kan er niet heel veel over vinden op internet.
dus over het karakter weet ik niets, en van moeder ook niet.
cherell0 schreef:sorry voor de late reactie![]()
maar cindy is een sgatje voor iedereen erg sociaal en kan niet in dr eentje de wei op ,
erg voor waarts op z'n tijd maar zal altijd dr best doen om geen stap verkeerd te zetten .
als ze andere paarden/pony's/ezels ziet dan vind ze dat geweldig en wil er het liefst gelijk heen .
in het begin had ik iets wat moeite met haar omdat ze er vandoor ging . ze doet alles voor eten (maar dat zijn de meeste paarden )
vaak bij bijv. hoeven uit krabben gaat ze met dr lip over je rug en benen kriebelen ( ze zal niet zomaar bijten ) en ze sabbelt graag op je hand
ze vind het nog moeilijk om de bochten door te komen ( bijv. volte in galop) .
ze kan soms wel wat drammerig zijn maar dit doet ze niet echt bewust .
gr cherelle