Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xandergirl schreef:Mijn nichtje heeft ook een haflinger met Abel als vader.
Haar haf is een enorme reus, hij heeft een stokmaat van 1.62 m. en ook nog eens stevig gebouwd.
Verder kan ik je ook weinig vertellen over de hengst, wij hebben ook al aan het zoeken geweest maar weinig gevonden.
Succes!!!
Tessie95 schreef:Ik zit zelf niet in de haflingers en dacht altijd dat het geen echte sportpaarden waren maar je hebt er mooie types tussen zitten.
Gr.,
Rianne_ schreef:Klopt, die merrie inderdaad! Geen idee eigenlijk of dat iets typisch is van Abel. Misschien heeft ze het ook wel van haar moeder's kant..Ze heeft in ieder geval een paspoort met Abel als vader.
janouk schreef:Tessie95 schreef:Ik zit zelf niet in de haflingers en dacht altijd dat het geen echte sportpaarden waren maar je hebt er mooie types tussen zitten.
Gr.,
Foei, veel voorkomend misverstand nog steeds.
Maar de haflingers doen het super in de sport. Hier op bokt zijn er een aantal Haflingers die hoge ogen in de pony- en paardensport.
Ze presteren in alle takken van de sport goed.
Er lopen hier haflingers in het Z dressuur, zelfs 1 in het ZZ licht dressuur onder het zadel.
Onze haf loopt Z dressuur mennen. En zo zijn er in Nederland veel haflingers die goed presteren.
Abel zelf heeft volgens mij ook op Z dressuur onder het zadel gelopen.
Tessie95 schreef:Rianne_ schreef:Klopt, die merrie inderdaad! Geen idee eigenlijk of dat iets typisch is van Abel. Misschien heeft ze het ook wel van haar moeder's kant..Ze heeft in ieder geval een paspoort met Abel als vader.
Dat is echt een prachtige merrie lijkt op de ruin die ik ken heeft ook zoveel behang.
Heeft die van jou ook krulletjes in haar manen?