Vôgger ging ik daar vaak met mn vader na toe om eieren te halen en dan mocht ik van de man altijd effe op pommetje zitten Dat was zo'n 25 jaar terug pommetje was toen dus al een pony van jaar of 16 en ikke zelf +/- 7jaar.
Jaren genoten van die paar rondes wat ik op haar rug mocht maken, later toen ik al wat jaren paardrijles gehad heb , heb ik haar ook even verzorgt. helaas werd ze erg dampig en later ook atrose dus toen maar mee gestopt.
Tja ik werd ook groter en volwassen dus meer dingen te doen (vriendje, samenwonen, verhuizen je kent het wel) Maar omdat ik effe bij mams was en die had dringend eieren en aardappels nodig zijn we bij hun op visite gegaan.
Ach daar zag ik die oude man beteuterd kijken naar iets wat onder een zeil lag, tja pommetje mijn lieve pompompommetje zoals ik haar noemde. Tijdens eten is haar hart gewoon ermee gestopt en is ze vredig heen gegaan terwijl ze bezig was met wat ie het liefst deed eten[b][/b].
Pommetje was een welsh met nog wat pony, gut het deed me best wel wat jaren al uit het oog maar toch