[IM] Getway 19 jaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

axdevil

Getway 19 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 15:48

Getway, You're forever in my memory...

10-04-1988 - 18-01-2008

We will never forget you
You stay alive in our memories...

We houden van je kerel!

Ik heb hier een link gekopieerd van het topic dat ik vanmorgen geopend heb bij Verzorgerspraat.
Ik moest even mijn verhaal kwijt maar wist even niet goed waar ik het plaatsen moest.
Er zit nogal een verhaal achter namelijk.

[VP] Pensionstal Driebergen... Geld belangrijker dan lot van Paar

Melvern

Re: Getway 19 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 17:49

ooh wat gemeen van die man, vind het echt heel tof wat jullie hebben gedaan voor het paard.

super veel sterkte toegewenst de komende tijd

axdevil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 18:53

dank je........

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 23:07

Wat super goed van jou en je bijrijdster dat jullie het paard verder lijden bespaart hebben! Wat heeft jullie paard geboft met jullie!!
Wel heel banketstaaf dat jullie een schop na hebben gekregen!! (en dan druk ik het nog zacht uit!) Stank voor dank!! Ik vind het heel erg voor jullie en wens jullie heel veel sterkte toe!! Ach gut

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:50

Heel veel sterkte meid!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:57

Jeetje, ik heb het andere topic van je gelezen, wat een verhaal!
Beter hadden jullie het niet kunnen doen. Ik vind het erg knap van jullie!

Heel veel sterkte Ach gut

axdevil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 17:38

Allemaal bedankt !!!

We zullen hem nooit vergeten
Ik hoop dat hij het in de paardenhemel beter met andere paarden kan vinden en niet zo dominant is daar...
Maar galopperen over eindeloze lange paden zal hij zeker doen, net als onze ritjes met hem in het bos...

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 09:18

*snik* maar het is beter zo Ja
Get is jullie echt dankbaar Ja

iekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:19

Jeetje wat een verhaal, ik ken getway nog van vroeger toen ik ook wel eens daar op de boederij kwam heb ook wel eens op hem gereden. was echt een geweldig paard!! hij was toen nog van een meisje die floret heeft gehad.
Weet haar naam niet meer is al best lang geleden zij was een vriendin van clara roos die toen op Izaak reed.

Heel veel sterkte met dit verlies echt geweldig dat jullie dit voor getway hebben gedaan weet zeker dat hij jullie dankbaar is.

axdevil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 09:10

iekie schreef:
Jeetje wat een verhaal, ik ken getway nog van vroeger toen ik ook wel eens daar op de boederij kwam heb ook wel eens op hem gereden. was echt een geweldig paard!! hij was toen nog van een meisje die floret heeft gehad.
Weet haar naam niet meer is al best lang geleden zij was een vriendin van clara roos die toen op Izaak reed.

Heel veel sterkte met dit verlies echt geweldig dat jullie dit voor getway hebben gedaan weet zeker dat hij jullie dankbaar is.

Dat was Sanna, daar was Getway toen van.
Zij heeft hem toen verkocht aan G. en ik reed toen al standaard 2 dagen op hem.
Sanna is een vriendin van mijn broer en ik heb haar ook gebeld met hele verhaal en ook zij is woest, en verdrietig maar ook trots op de manier zoals wij het aangepakt hebben...

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:25

Veel sterkte Vriendjes zijn?

ansgijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 12:31

Even een reactie van Ans, de vriendin van Gijs Hoogenraad.

Ik wil graag reageren op het leed dat ons nu wordt aangedaan. Wij hebben naar eer en geweten gehandeld en zijn ook maar mensen. In het regelement van Bokt staat dat er niet beledigend, kwetsend maar respectvol geschreven moet worden. Wat ons het meest treft, is de reaktie van Ziva, 21-01, hier wordt zelfs de naam van God genoemd met boosaardige leestekens. Wij zien de schepping anders en proberen er realistisch en respectvol mee om te gaan. Nog even over je spulletjes, omdat je afgelopen vrijdag geen tijd had, liggen ze nu bij het hek klaar, in een plastic draagtas.

michelle1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 13:57

Met verwondering lees ik het verhaal van axedevil over de toestanden van haar paard Getway.
Aangezien ik dhr. G. Hoogenraad al jaren ken wil ik hierover toch iets kwijt!

Ik ken Gijs als iemand waar goed mee te handelen valt! er kan en mag veel.

Bij problemen wordt altijd de dierenarts ingeschakelt en na overleg met de dierenarts is besloten dat het dier op was en beter naar de slacht kon.

Ook mijn kinderen konden en kunnen hier altijd terecht, mogen altijd een pony of paard pakken om mee te knuffelen, te poetsen en als ze willen zelfs rijden! Zonder meerkosten!!
Ze zijn altijd welkom.
Als er met de trekker wordt gereden dan mogen ze mee, helpen met het voeren of kalfjes de fles geven? geen probleem!

Waar gehakt wordt vallen spaanders dat is overal. Maar ik heb het reuze naar mijn zin bij pensionstal Driebergen en hoe dhr. Hoogenraad en zijn vriendin behandeld worden vind ik niet terecht. Sterker, ik vind het laster en dat terwijl er in het regelement staat dat dit niet mag.

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 13:59

Rolleyes dus.....

Als jullie naar eer en geweten gehandeld hadden, hadden jullie het advies van de dierenarts opgevolgd en Getway (al eerder) laten inslapen. En niet die meiden nog €500 laten betalen om het paard te kunnen kopen (om hem vervolgens gelijk naar de slager te brengen).

DAN hadden jullie gewoon moeten zeggen, hier en leen de trailer en breng het paard maar naar Nijkerk. Ik vind het gewoon TE schofterig voor woorden om deze 2 meiden gewoon nog 500€ lichter maken Misselijk Afzetterij! Misselijk

En ook heel erg aardig voor Roos, die al 10 jaar bij jullie loopt. Niemand heeft het zo lang voor gehouden daar Maar zij was er ALTIJD voor Getway.
Blijkbaar intresseert jullie dat ook niet

*proest* naar eer en geweten! Rolleyes

(en even voor de modjes, ik heb dit ook uit 1e, eigen hand, dus dan mag ik hier toch zo op reageren?)
Laatst bijgewerkt door _SC_ op 25-01-08 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 14:00

Tuurlijk... 2 nieuwe accounten aangemaakt, speciaal voor dit topic! Misselijk

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 14:06

jammer dat de boer niet wat meer onderzoeken heeft laten doen,ik vind dat jij heel goed gehandeld hebt en vermoedelijk hebt voorkomen dat getway een nog langere lijdensweg te gaan had,niettemin heel verdrietig,19 is toch niet zo heel oud....

axdevil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 14:13

michelle1999 schreef:
Met verwondering lees ik het verhaal van axedevil over de toestanden van haar paard Getway.
Aangezien ik dhr. G. Hoogenraad al jaren ken wil ik hierover toch iets kwijt!

Ik ken Gijs als iemand waar goed mee te handelen valt! er kan en mag veel.

Bij problemen wordt altijd de dierenarts ingeschakelt en na overleg met de dierenarts is besloten dat het dier op was en beter naar de slacht kon.

Ook mijn kinderen konden en kunnen hier altijd terecht, mogen altijd een pony of paard pakken om mee te knuffelen, te poetsen en als ze willen zelfs rijden! Zonder meerkosten!!
Ze zijn altijd welkom.
Als er met de trekker wordt gereden dan mogen ze mee, helpen met het voeren of kalfjes de fles geven? geen probleem!

Waar gehakt wordt vallen spaanders dat is overal. Maar ik heb het reuze naar mijn zin bij pensionstal Driebergen en hoe dhr. Hoogenraad en zijn vriendin behandeld worden vind ik niet terecht. Sterker, ik vind het laster en dat terwijl er in het regelement staat dat dit niet mag.

Ik kom al 10 jaar lang op deze stal.
Als er dan achter je rug om wordt besloten het zieke dier door een handelaar te laten ophalen om hem op de markt aan te bieden zodat hij verkocht kan worden aan een handelaar omdat hij nog meer geld op kan brengen....
Sorry hoor, in wie zijn belang praten we dan???
Juist. Belang van de portemonnee! En niet het lot van het dier.
En na 10 jaar weet ik wel als geen ander hoe deze boer in elkaar zit.
Naar nieuwe mensen is hij altijd hartelijk zo ging het bij mij ook.

Maar goed, als het met oogkleppen op lopen bevalt, dan zou ik zeggen tegen je; Blijf lekker zo doorgaan.
Het verhaal gaat uiteindelijk toch een eigen leven leiden, maar gelukkig weet ik als geen ander hoe de vork in de steel zit.

MarijkeBun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 14:19

2 meiden met een heel goed hart! OK dan!

sterkte met het verlies

axdevil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 14:25

ansgijs schreef:

Ik wil graag reageren op het leed dat ons nu wordt aangedaan. Wij hebben naar eer en geweten gehandeld en zijn ook maar mensen. In het regelement van Bokt staat dat er niet beledigend, kwetsend maar respectvol geschreven moet worden. Wat ons het meest treft, is de reaktie van Ziva, 21-01, hier wordt zelfs de naam van God genoemd met boosaardige leestekens. Wij zien de schepping anders en proberen er realistisch en respectvol mee om te gaan. Nog even over je spulletjes, omdat je afgelopen vrijdag geen tijd had, liggen ze nu bij het hek klaar, in een plastic draagtas.

Beste Ans, zoals ik in het begin het verhaal geplaatst heb....; Neutraal, zonder namen.
Om aanvallen te voorkomen
Dit is dus niet om jullie aan te vallen of iets dergelijks maar gewoon omdat ik vreselijk veel verdriet heb en mijn verhaal kwijt moet en wil omdat het me veel pijn en verdriet doet...
Vooral door de situatie...
Dat er dan uiteindelijk toch namen genoemd worden..... kan ik niets aan doen... (heb ik al eerder geschreven)
Ook ik ben maar een mens met een heel heel groot hart voor dieren....
We hebben in het belang van Getway gehandeld om hem meer leed en pijn te besparen, en na 10 jaar voor hem gezorgd te hebben neem ik aan dat dat wel begrepen wordt...
Hij was mijn beste maatje...!

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 14:41

ansgijs schreef:

Ik wil graag reageren op het leed dat ons nu wordt aangedaan. Wij hebben naar eer en geweten gehandeld en zijn ook maar mensen. In het regelement van Bokt staat dat er niet beledigend, kwetsend maar respectvol geschreven moet worden. Wat ons het meest treft, is de reaktie van Ziva, 21-01, hier wordt zelfs de naam van God genoemd met boosaardige leestekens. Wij zien de schepping anders en proberen er realistisch en respectvol mee om te gaan. <<knip>>

Ik ben toch wel heeeeel benieuwd wat voor 'leed' jullie nu wordt aangedaan!!
De enige die hier echt heeft geleden is het paard in kwestie en zijn verzorgster!

Je strooit hier met woorden; 'eer en geweten', 'zijn ook maar mensen', 'respectvol', 'realistisch'!
Je kunt toch niet met een eerlijk geweten zeggen dat jullie op de juiste wijze hebben gehandeld?!
En dat allemaal volgens bovenstaande uitspraken?!

Ik vind het schandalig dat jullie een dier zo veel leed aan kunnen doen en alleen maar om er rijker van te worden! Jullie moeten je schamen!

Maar geloof mij, boontje komt nog wel een keer om zijn loontje!

axdevil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 14:43

In het belang van het forum maar met name naar dit topic...:

Eindeloze discussies zijn niet bedoeld in dit topic

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 14:45

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 15:22

Ik heb even in het andere topic gereageerd op de reactie van ansgijs en michelle1999
Misschien wordt het dan voor iedereen nog duidelijker om wat voor mensen het hier gaat!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 01:34

Wat een verhaal zeg!
Jullie hebben goed gehandelt!
Heel veel sterkte.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 02:41

ansgijs schreef:

Het leed doe je jezelf aan door je hier met naam en toenaam te grabbel te gooien op internet

zelf heb ik ook met zo een louche pensioneigenaar te maken gehad en weet precies hoe die zaken gaan want mijn verhaal wijkt niet veel af van deze
Tuurlijk proberen jullie hier een naam te zuiveren en te beweren dat de TS liegt
Maar feit is wel dat jullie ontkennen wat betreft het dierenarts gedeelte maar wel de 500 euro aannemen?
dat is ronduit schofterig en getuigd van de belangerijkere gevoelens voor het geld dan voor het dier

Het dier heeft iig rust en hoeft deze smeerlapperij niet meer mee te maken
ik wens de TS dan ook heel veel sterkte met haar verlies!