Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iekie schreef:Jeetje wat een verhaal, ik ken getway nog van vroeger toen ik ook wel eens daar op de boederij kwam heb ook wel eens op hem gereden. was echt een geweldig paard!! hij was toen nog van een meisje die floret heeft gehad.
Weet haar naam niet meer is al best lang geleden zij was een vriendin van clara roos die toen op Izaak reed.
Heel veel sterkte met dit verlies echt geweldig dat jullie dit voor getway hebben gedaan weet zeker dat hij jullie dankbaar is.
michelle1999 schreef:Met verwondering lees ik het verhaal van axedevil over de toestanden van haar paard Getway.
Aangezien ik dhr. G. Hoogenraad al jaren ken wil ik hierover toch iets kwijt!
Ik ken Gijs als iemand waar goed mee te handelen valt! er kan en mag veel.
Bij problemen wordt altijd de dierenarts ingeschakelt en na overleg met de dierenarts is besloten dat het dier op was en beter naar de slacht kon.
Ook mijn kinderen konden en kunnen hier altijd terecht, mogen altijd een pony of paard pakken om mee te knuffelen, te poetsen en als ze willen zelfs rijden! Zonder meerkosten!!
Ze zijn altijd welkom.
Als er met de trekker wordt gereden dan mogen ze mee, helpen met het voeren of kalfjes de fles geven? geen probleem!
Waar gehakt wordt vallen spaanders dat is overal. Maar ik heb het reuze naar mijn zin bij pensionstal Driebergen en hoe dhr. Hoogenraad en zijn vriendin behandeld worden vind ik niet terecht. Sterker, ik vind het laster en dat terwijl er in het regelement staat dat dit niet mag.
ansgijs schreef:Even een reactie van Ans, de vriendin van Gijs Hoogenraad.
Ik wil graag reageren op het leed dat ons nu wordt aangedaan. Wij hebben naar eer en geweten gehandeld en zijn ook maar mensen. In het regelement van Bokt staat dat er niet beledigend, kwetsend maar respectvol geschreven moet worden. Wat ons het meest treft, is de reaktie van Ziva, 21-01, hier wordt zelfs de naam van God genoemd met boosaardige leestekens. Wij zien de schepping anders en proberen er realistisch en respectvol mee om te gaan. Nog even over je spulletjes, omdat je afgelopen vrijdag geen tijd had, liggen ze nu bij het hek klaar, in een plastic draagtas.
Ik wil graag reageren op het leed dat ons nu wordt aangedaan. Wij hebben naar eer en geweten gehandeld en zijn ook maar mensen. In het regelement van Bokt staat dat er niet beledigend, kwetsend maar respectvol geschreven moet worden. Wat ons het meest treft, is de reaktie van Ziva, 21-01, hier wordt zelfs de naam van God genoemd met boosaardige leestekens. Wij zien de schepping anders en proberen er realistisch en respectvol mee om te gaan. <<knip>>
Ik wil graag reageren op het leed dat ons nu wordt aangedaan. Wij hebben naar eer en geweten gehandeld en zijn ook maar mensen. In het regelement van Bokt staat dat er niet beledigend, kwetsend maar respectvol geschreven moet worden. Wat ons het meest treft, is de reaktie van Ziva, 21-01, hier wordt zelfs de naam van God genoemd met boosaardige leestekens. Wij zien de schepping anders en proberen er realistisch en respectvol mee om te gaan. Nog even over je spulletjes, omdat je afgelopen vrijdag geen tijd had, liggen ze nu bij het hek klaar, in een plastic draagtas.