Heey, Ik wil jullie eventjes wat vertellen, wat absoluut niet verzonnen is!
Ik had 2 paarden. Karel - 12 Jaar, shetlander. 1.10. Zwart, ondeugend vol met streken Jozeph - 15 Jaar, new-forest. 1.49. Lichtbruin en zwarte manen, vind alles goed!
Jozeph liep L1, maar had M2 gelopen. En Kareltje was voor de gezelligheid, maar daar reed ik ook wel eens op.
In de kerstvakantie gebeurde het, ik was op vakantie, met me ouders, broer en vrienden. De ena-laatste dag in de avond begon het. Ondeugende Karel had weer eens het hek open gemaakt, en ze liepen dus over de weg. (Allebei) Kareltje is zwart en het was donker dus niemand zag hem. Hij was aangereden door een auto, en opslag dood. Jozeph is waarschijnlijk geschrokken en in de sloot gesprongen, hij heeft daar ongeveer een uur gestaan. Voordat ze hem eruit kregen. Jozeph had wat aan zijn schouder, maar leefde nog wel.
Wij kwamen thuis van vakantie en we zagen Jozeph liggen. En dachten: Dit is niet goed. Natuurlijk helemaal van slag van de ondeugende Karel die er niet meer was. Toen de volgende dag, hebben we met 5 mensen geprobeerd Jozeph overeind te krijgen. Zonder succes, we moesten een besluit nemen, we gingen hem in laten slapen. Op onze schoot, het was erg emotioneel.
Zo had ik voor de vakantie nog 2 paarden, maar na de vakantie had ik niemand meer.. Geniet van de tijd met je dieren, het kan zo over zijn.
Heel vreselijk voor je. Heel veel sterkte. Alleen heel rot te zeggen maar dit hoort hier niet mischien dat daarom zo weinig mensen reageren. Ik tem wel ff dan zetten ze het op de goede plek.
Wat erg zeg ,, maar als je wist dat je shet het hek open kon maken waarom heb je er dan niet voor gezorgd dat dat niet meer kon?
we hebben alles goed dichtgedaan. natuurlijk. maar anders moet hij nog door een ander hek, en dat zat dicht, maar voor het eerst heeftt hij dat ook opengemaakt. het maakt eigenlijk niets meer uit ..
heel veel sterkte hiermee, jeetje, 1 paard verliezen is al verschrikkelijk, maar 2 dat is helemaal afschuwelijk en dan al helemaal op zo'n manier, heel veel sterkte hiermee.
Tja kom je terug van als het goed is een leuke vakantie en dan stort je hele wereld in! Heel veel sterkte met je verlies en hopelijk dat je toch in de toekomst weer kan genieten van een nieuw en net zo'n leuk paardje (s)