[IM] 04-09-2007 Izzy

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

04-09-2007 Izzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 23:08

Ik vond dat mijn paardje Izzy ok een plaatje op het memoriam stukje verdiende dus bijdeze. Voelde er nog niet zoveel voor om het hier al te plaatsen toen, omdat ik het nog geen plekje heb gegeven, nu inmiddels na veel ellende met de miskoop van een paardje na izzy die afgekeurd werd en de eigenaren niet terug wouden nemen. Heb ik het toch een plaatsje kunnen geven, En heb ik vandaag een lieve haflinger ruin van 2,5 jaar oud gekocht.

Afbeelding

Afbeelding
Dit is dus mijn mooie merrie Izzy.

Zij was 12 jaar, afstamming Ixion x Saluut. Echt een beest van een merrie en een hittepetit. Toch ondanks alle pijn die zij heeft gehad, was ze er tog altijd, en altijd even vrolijk tegen mij als ze me weer zag. Altijd als ik aan kwam lopen dat hoopvolle hinnikje als ik de stal in liep , die er nu niet meer is... Dat is nogsteeds heel zwaar. MAar ik heb het nu geaccepteerd. ze heeft geen pijn meer na haar lange strijd. En heeft nu haar rust gevonden.

Reacties zijn uitermate welkom Lachen Ik weet dat ik niet alleen ben, maar tog zou ik reacties leuk vinden.

letziforevr

Re: 04-09-2007 Izzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 23:25

leuk om haar mooie hoofdje voorbij te zien komen.

hopelijk zal je komende jaren enorm veel plezier gaan beleven met je nieuwe schat.
zij zal altijd bij je blijven en nooit vervangen kunnen worden.
dus loslaten kan nu maar vergeten nooit.

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 23:29

wat een pracht beessie.
sterkte met het verlies

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 08:25

essieintown schreef:
leuk om haar mooie hoofdje voorbij te zien komen.

hopelijk zal je komende jaren enorm veel plezier gaan beleven met je nieuwe schat.
zij zal altijd bij je blijven en nooit vervangen kunnen worden.
dus loslaten kan nu maar vergeten nooit.

Zeker weten, Ik denk nu terug aan alle leuke herinneringen die ik met haar heb gehad, En dat de enigste reden waarom ze zo lang heb volgehouden was voor mij, ze heb zo lang gevochten. We waren 4 hoeven + 2 handen op 1 paardenbuikie... Maar op het laatst ging het gewoon nie tmeer, en heeft ze zelfs mij in haar woede van pijn , fiesiek pijn gedaan.. Maar dat geefte niet:) want ik begreep het, en zei begreep gelukkig ook dat ik het begreep. En dat was het moment dat ze echt niet meer kon.. Dus heb ik de beslissing genomen. En heb er absoluut geen spijt van, Want ze is nu zonder pijn, en heeft haar rust gevnoden.

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 15:46

het is echt mijn ergste nachtmerrie om afscheid te moeten nemen van mijn ventje die inmiddels al bijna 10 jaar in mijn bezit is.
ik weet dat de tijd ooit gaat komen maar hoop dat hij nog heeeeel lang bij me mag blijven en dat als het tijd is,ik net zo dapper ben als de meeste en zal kiezen in zijn belang.

mikado_36

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 12:15

Leuk dat je een nieuw paardje hebt, en darom je verdriet ook een plaatsje hebt kunnen geven.
toch nog veel sterkte gewenst.