Nadat ik gister avond de veearts nog bij Ukkie gehad had wou ik haar eigenlijk niet alleen laten. In de wetenschap niets te kunnen doen vanacht heb ik mij toch naar bed laten slepen door mijn vriend.
Maar onze Uk is vanacht overleden. Onze baby en vooral grootste vriendin is er niet meer.
Ik vond de reactie van mijn buurmeisje(6 jaar, en al heel vaak aan het helpen met de pony's) vanmiddag zo lief. Omdat ze toch al opgehaald was heeft haar moeder het daarstraks meteen vertel en het eerste wat ze zei was 'Wat zielig voor Cees'(mijn vriend die Uk geadopteerd had).
Heb je smsje vanochtend 6x gelezen voor het n beetje doordrong en wil het eigenlijk nogsteeds niet geloven. Onze kleine apekop is niet meer Zal vrijdag wel heel rottig thuiskomen worden
Sterkte, ook aan Cees en geef em een extra knuffel
Ik hoop morgen meer te weten als de uitslagen van de sectie er zijn. Roos was vanavond nog koorts vrij. Angel niet, en Lotje zat ook wat hoog. Tandvlees was overal nog wel mooi. Maar doe straks nog een keer een rondje.
Wow jeetje! Krijg er gewoon kriebels van. Zag in je msn naam een datum en dacht "Dat is gek, dat doe je toch alleen als iemand dood is" en meteen dacht ik "Oh nee!" Snel gezocht hier maar oliebol, ze is dus gewoon écht dood Weet niet zo goed wat te zeggen. Ik ga je andere topic even lezen en iig, heel veel sterkte.....
timokyana
sterkte met je verlies meis! maar even een vraag, heeft de VA het toevallig over strangles gehad en zijn ze daar op gechekt? dat is overdraagbaar en in de meeste gevallen bij wat zwakker paarden dodelijk.....