Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
git schreef:Om dan de merrie het veulentje te zien bijten en met haar hoef er tegenaan tikken om te kijken of ze het echt niet kan laten opstaan, zo triest. Gelukkig lijkt ze het vandaag erg goed te maken, en is ze de hele dag samen geweest met mijn andere paarden, waarvan ze er een heeft uitgepikt waar ze de hele tijd bij staat.
mazzel_meid, jouw verhaal heb ik ook gelezen, dat is helemaal triest. Hoe gaat het nu met jouw, wat jij doormaakte was nog veel erger, wij hebben in elk geval de moeder nog.
git schreef:Mazzel-meid. Met ons, en gelukkig ook mijn dochter gaat alles goed. Ze is gewoon heel erg blij dat de merrie zelf oke is. Ze hangt daar zo aan. Was ook het eerste wat ze vroeg, hoe is mijn Jody. Ik kan me zo voorstellen als je beide af moet geven het helemaal een drama is. Jouw andere paard heeft ook een veulentje, klopt dat ? moest dat toen nog geboren worden, of was er dat toen al ? Niet dat dat het minder erg zou kunnen maken hoor, maar die ongerustheid dat er nog eentje moet. pff. Ik kan me daar finaal gek op draaien.