picasso mis je nog altijd!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amazoneken

Berichten: 203
Geregistreerd: 12-08-06

picasso mis je nog altijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 16:11

heejjz mensen! Doei!
hier zal ik mijn verhaal beginnen over een schat van een paard picasso. Tong uitsteken
gegevens van picasso:
kleur: schimmel
geslacht: ruin
leeftijd: 12 jaar
ras: onbekend

nu het verhaal Verdrietig

Ik ging voor de eerste keer gaan paardrijden. Heel leuk natuurlijk! Ik liep wat rond in de gangen om te kijken welke paarden ze allemaal hadden. Toen zag ik een heel mooi en lief paard staan! ik was er direct aan verkocht. Ik heb kennis gemaakt met de eigenaar van het paard( ik ken die eigenaar nu nog altijd en ik ken de zus van picasso) 1 Jaar later kon ik toch al redelijk goed rijden en mocht ik eindelijk eens op picasso rijden! het was echt een droom die uitkwam OK dan! Hij beloofde me dat ik zeker nog meerdere keren op piccasso mocht rijden... een paar maanden later stelde de eigenaar me voor om hem als verzorgpaard te nemen! Natuurlijk wou ik dat mijn moeder vond het ook goed. Ik was zo blij een echte droom die uitkwam! Na zoveel goede, blije jaren. Werd hij opeens ziek. Hij had een ziekte aan zijn buik dit was al heel lang maar de eigenaar wou me niet bang maken dat ik hem ging verliezen. Ze probeerden hem altijd beter te maken maar het werd erger en erger Huilen De eigenaar vond het beter dat hij hem ging laten inslapen...ik wist er niets van dus jah.. De volgende dag na hij werd ingeslapen liep ik heel blij naar zijn stal...toen zag ik daar opeens een heel ander paard staan Scheve mond Ik was er echt niet goed van ik had heel de manege af gezocht maar geen picasso te vinden! ik ging het vragen aan de eigenaar hij had me heel het verhaal verteld dat het beter was dat hij moest ingeslapen worden. Ik begreep het maar liep huilend weg. Ik kwam thuis ik heb dagen liggen huilen niemand kon het beter maken
ik ben ook een tijdje niet gaan rijden...toen ik terug ging was er iets heel raars ik zag daar een paard staan van dezelfde eigenaar van picasso ze leek sprekend op picasso ik ging het hem vragen dit was dus de zus van picasso en hij had ook 2 broers (ze leven gelukkig nog) nu heb ik toch nog iets van picasso maar ze zijn niet hetzelfde ... hun karakter is anders...en hun liefde...
Ik mis picasso nog altijd heeeel erg! Vriendjes zijn? (dit is al ongeveer 3 jaar geleden maar hij blijft voor altijd in mijn hart)

dit moest er gewoon even uit...

kusjes -xxx-

xx_Rosalie

Berichten: 484
Geregistreerd: 08-10-06

Re: picasso mis je nog altijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:16

t'is echt niet leuk om zoiets mee te maken, maar tog nog veel plezier met de zus van picasso..

amazoneken

Berichten: 203
Geregistreerd: 12-08-06

Re: picasso mis je nog altijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 17:28

thanks Pling

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: picasso mis je nog altijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 20:24

Aangezien je paard langer dan 3 maanden geleden is overleden, zijn dit soort topics niet toegestaan. Je kunt je verhaal in onderstaand topic kwijt: viewtopic.php?f=151&t=597114