Vinden jullie dit ook zo moeilijk?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (Belgiƫ)

Vinden jullie dit ook zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:31

Hallo,

juli 2005 werd mijn paardje ingeslapen ten gevolge van buikkanker...Met hem heb ik geweldige tijden beleefd, en enorm veel wedstrijdervaring opgedaan...we hadden nog zoveel plannen, en hij zou mij nog zoveel leren, maar het had niet mogen zijn...er bleef helaas maar 1 paard-eerlijke oplossing over...

Nu, 1 jaar en een maand later, ga ik voor het eerst weer een jumping doen, met mijn nieuwe, jonge paardje...Maar ik vind het echt zo moeilijk Verward
Eigenlijk kijk ik er enorm naar uit, het is al zo lang geleden, maar ik weet, dat ik enorm herinnerd zal worden aan Fresco, en dat het best wel eens emotioneel moeilijk kan worden, om eindelijk deze stap te hebben kunnen zetten...

Ik heb nu enorm veel stress, en zit heel de tijd aan hem te denken...

Mijn mooie Ster, ik had nu met hem moeten gaan springen, maar hopelijk, is hij toch een beetje trots op hetgeen hij mij heeft kunnen leren, en wat ik nu probeer over te brengen op mijn nieuwe paardje??

Lieve Fres, weet dat je voor altijd in mijn hart zit, en dat ik je enorm hard mis, en dat ik het liefst van al, met jou de piste had willen betreden, maar ik zal mijn best doen, en Sylvana ook, speciaal voor jou !! daar ben ik zeker van !!

x x x

bassa

Berichten: 772
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Werkendam, Noord Brabant

Re: Vinden jullie dit ook zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:55

het blijft altijd moeilijk als je je paard heb veloren om met een ander paatrd verder te gaan. je eerste paardje blijf de beste. maar je moet een keer verder gaan en toch proberen om op je nieuwe aanwinst net zo ver te komen als je eerste paard. en dat is best moeilijk.
sterkte Ach gut

iSaBeLL

Berichten: 5951
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Vinden jullie dit ook zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:03

haaj . heel veel sterkte nog met het verlies van je andere paard !

ik had het ook heel erg. nu is Brenda ong. 6 maanden geleden over leden (mijn eigen pony en stond aan huis) en nu toen 3 maanden daarna had ik al weer wedstrijd met mijn andere pony . ik was volgens mij 5e ofzo , maar met brenda was ik altijd 1e of 2e . ik heb toen gewoon echt naar die wedstrijd lopen huilen in de stal . ik kon het gewoon niet . ik wou brenda terug waar alles zo goed mee ging . en nu dan weer 3 maanden later weer wedstrijd enzo gehad . en toen was ik ook een keer 2e en toen moest ik weer helemaal huilen enzo.

Sanniej_

Berichten: 4901
Geregistreerd: 12-03-05

Re: Vinden jullie dit ook zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 22:23

Zelfs ik heb dat nog na onderhand een half jaar geleden het overlijden van Zhivago.
Ook al stond hij in het rusthuis waar ik het al moeilijk mee had.
Want hij was maar 8 ik wilde nog wandelen en alles maar hij had het beter daar maar toen miste ik hem al zo erg.
Toen hij overleden was niet snel daarna was het gemis zeg maar veranderd in verdriet.
Soms zijn er nog momenten hoe kan ik nou een leuke buitenrit maken ik had dat op hem willen doen e.t.c
Maar ook door een gesprek met hem met iemand die met dieren kan praten ja ik weet het klinkt heel zweverig.
Heeft hij me laten weten dat ik bijv. met mijn nieuwe vz paard veel kan bereiken en dat hij het leuk voor me vond.
En hij accepteerde het dus maar ik heb het er ook nog vaak moeilijk mee hoor.
Maar je moet gewoon die wedstrijd doen! want ik snap echt hoe je je voelt maar het is helaas niet anders en je oude paardje zou vast niet willen dat je geen plezier meer had.