R.I.P Flash lieverd ik mis je

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 17:27

Flash mijn kleine vriendinnetje is er niet meer Verdrietig Ik liep naar Ajax toe en ondertussen kom ik dan langs haar. Ze lag in een nog al vreemde postitie, en ik riep haar maar ze reageerde niet. En Flash reageerd altijd als ik haar roep. Gister stond ze nog vrolijk tussen de rest. Ze had het warm maar dat is niet gek als je zwart bent. Flash begon al op te zwellen toen ik haar vond en haar ogen waren al helemaal blauw en konden niet meer dicht. Het hete weer heeft het proces allemaal wat versneld.
Flash is haar leven lang manegepony geweest, een regelrechte draak in de lessen, maar o zo lief daarbuiten. Ik heb heel vaak met haar buiten gewandeld langs de weg. Heel vaak heb ik dr gepoetst, ze was al aan het aftakelen helaas. De winter is ze niet goed uitgekomen, ze bleef heel ziek en zat onder de luis. Haar eigenaar deed er niks aan, en ik kon het me niet veroorloven, omdat Ajax ook al niet helemaal goed was. Niemand weet haar leeftijd precies, maar ze is zeker in de 20 geworden. De foto's zijn allemaal genomen nog in dr goede tijd. Ik mis haar verschrikkelijk...

Flash dacht ik ga alvast, vandaar mijn gezicht. Zat er even op voor de foto, dit was nog in dr goede tijd
Afbeelding

Hier was ze eigenhandig de tribune van de binnenbak opgesprongen omdaar eens rond te gaan kijken, maja ze moest ook weer naar beneden
Afbeelding
Nog een laatste aai, nog een laatste kus. Ik mis je zo, dag lieve Flash Verdrietig

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:56

He meis
Heel veel sterkte met het verlies van je vriendinnetje, ze heeft rust nu en dat is belangrijk! Vind het vreselijk dat ze in de hitte haar laatste uurtjes heeft moeten doormaken!!

xx margreet

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:49

He meisssie. Sterkte met het verlies van je ozo dierbare vriendinnetje. De hitte heeft weer zijn tol geeist, maar nu is ze er gelukkig vanaf.

Hou je taai en kop op, denk aan Ajaxje.

Liefs, Sam.

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 12:48

dank jullie wel voor jullie lieve reacties
ajax wist niet waar hij het moest zoeken toen hij me zo verdrietig zag zijn. Hij heeft me nog nooit zoveel geknuffeld de lieve schat.

jessica_

Berichten: 2172
Geregistreerd: 07-11-05

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:02

heel veel sterkte met het velies van deze geweldige pony

Pluttersput

Berichten: 15020
Geregistreerd: 11-09-05

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:03

Heel erg veel sterkte. Wat ontzettend rot dat ze zo moest overlijden. Zo zonder dat de eigenaar er eigenlijk iets aan deed. Heel erg zonde. Maar wel leuk dat ze nog leuke dingen met jou heeft kunnen doen.
Groejtes, mij

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:45

Heel erg veel sterkte!

Anoniem

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:50

Heel veel sterkte! Ach gut

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 22:41

anneM_Ajax schreef:
dank jullie wel voor jullie lieve reacties
ajax wist niet waar hij het moest zoeken toen hij me zo verdrietig zag zijn. Hij heeft me nog nooit zoveel geknuffeld de lieve schat.


Ah ajax je kleine babypaardje, hij word groot en echt je maatje!! Doet goed he als een paardje je zo komt troosten!! Denk aan je meis!

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:35

arme flash! ze was de leukste shet van de manege! Huilen heel veel sterkte annem, het was je kleine vriendinnetje!

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 15:59

heel erg bedankt voor jullie lieve reacties
ik heb verschillende plukken staart en manen enzo geknipt die ruiken nog lekker naar haar. En ik dnek ook dat ik een foto ga uitvergroten die dan bij ajax en odi komt te hangen. Degene die ik heb zijn alleen allemaal heel erg onduidelijk. Erg jammer maja. Was wel gek hoor om vandaag langs dr land te lopen en geen klein zwart mormeltje te zien die me gedag komt zeggen.

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:25

anneM_Ajax schreef:
heel erg bedankt voor jullie lieve reacties
ik heb verschillende plukken staart en manen enzo geknipt die ruiken nog lekker naar haar. En ik dnek ook dat ik een foto ga uitvergroten die dan bij ajax en odi komt te hangen. Degene die ik heb zijn alleen allemaal heel erg onduidelijk. Erg jammer maja. Was wel gek hoor om vandaag langs dr land te lopen en geen klein zwart mormeltje te zien die me gedag komt zeggen.


He meis en die foto die lies toen de tijd van flash heeft gemaakt die ook op de site staat, kun je hun evt niet mailen misschien hebben ze die nog!

Anouk13
Berichten: 130
Geregistreerd: 08-05-06

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:13

aggos:( k krijg weer tranen in mn ogen alsk aan der denk.. arm beesje:'( sterkte enzo nog hea!! kzie je snel weer misschien wel met Ajax;) xxx kus + knuffel

tamara_sky
Berichten: 32
Geregistreerd: 17-03-05

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:27

Hey meid!

Hoorde het via via dat flash er niet meer was. Weet wat je door maakt. Heb afgelopen donderdag ook mijn vriendinnetje diei nmiddels 32 is geworden in laten slapen.Het blijft moeilijk! Sky had ik ookal 9 jaar en ineens is je maatje weg! Gelukkig heb je ajax nog. Hoe gaat het met hem?

Veel succes met alles en hoorde dat je mn lessen overgenomen hebt.Hoe bevalt het?

groetjes Tamara

Rianneke18

Berichten: 708
Geregistreerd: 28-08-06

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 07:49

sterkte....twas zeker te weten een mooi beestje Lachen

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 16:16

heey tamara wat leuks eens wat van je te horen
ik hoorde juist deze week dat sky er niet meer is, gecondoleerd, dat is echt niet cool. Gelukkig heeft ze een mooi leven gehad. Met ajax gaat alles goed hij mag alleen niet meer naar buiten door een bijzonder irritante wond, maar daar zit goede vooruitgang in.

Ik mis flash was hoor ze kwam echt altijd naar me toe ook al liep ik aan de andere kant van het pad. Nooit meer dat lieve gehinnek van dr... maja ze is wel beter af zo want ze kon echt niet meer.
Jeps de lessen doe ik tot ik een baan heb want id eheb ik nog steeds niet, is heel leuk de kids vinden het allemaal ook heel leuk dus daar ben ik blij om. Ze zeggen allemaal dat als ik wegga hun toch ook echt weggaan. Dus dat zegt toch wel wat denk ik.

Dank je Riannneke18 ze was zeker te weten heel erg mooi:)

Rianneke18

Berichten: 708
Geregistreerd: 28-08-06

Re: R.I.P Flash lieverd ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 22:35

ik vind die eerste foto vooral heel mooi Ja
en ik geloof best dat je dr gehinnek mist..
is vast heel er moeilijk voor je!