ik ben dus 3 maanden geleden nu al weer mijn lieve haflinger brenda verloren . sommige mensen hebben het hier wel gelezen ook mensen die me hier hebben gesteunt . maar ze was dus overleden aan een hartstilstand toen ik er op . we waren aan het rijden in de wei , nog even aan het uitstappen . toen kwam (gelukkig) mijn vader eraan om te vragen hoe het ging het rijden . verder was er niemand thuis . en toen opeens maakte brenda een rare sprong omdat ze soort een schok kreeg omdat haar hart er mee stopte . dus ze viel neer en ik bleef er maar naast zitten en zeggen tegen haar dat ze het zal redden dat ze niet weg mocht gaan . maar dat mocht allemaal niet zo zijn , ze gaf nog 1 hinikje dat het hier goed was geweest en dat ik alleen verder moest gaan . in een tijd van 5 minuten ben je nog lekker aan het rijden met je grote liefde en binnen een paar seconde is je leven opeens helemaal omgedraait .

maar ik had nu een vraagje zijn er meer mensen die hun paard aan een hartstilstand zijn overleden ?
en wat gebeurde er toen ? heb je het gezien ?
gr. janise