[IM] Leven zonder paarden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ROOMPIEJ

Leven zonder paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 22:52

Ik wist niet anders waar ik dit moest zetten..maar goed hier gaat ie dan..
Ik heb zelf besloten om een leven zonder paarden.
niet omdat ik paarden niet leuk vind (wat dus wel zo is) maar omdat ik bijna een half jaar geleden me liefste vriendje ben kwijtgeraakt..
Mensen kunnen maar niet snappen dat ik er nog steeds veel moeite mee heb.Ik kan nu geen paard meer zien zonder een brok in me keel te krijgen.Mensen zeggen altijd het gaat wel over..Maar tot nu toe heb ik er nog niks van gemerkt dus voor mij (voorlopig) een leven zonder paarden..!!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:54

Hmm, ik ga even temmen, ik denk dat dit beter op zijn plek is op IM= In memoriam..

Verder moet je je niks aan trekken van wat andere mensen zeggen, ieder verwerkt zijn eigen verdriet op een andere manier, rouwt langer om iets dan de ander en dat maakt helemaal niet uit..

Laat je asjeblieft niet op je in praten door die mensen, die weten niet wat ze zeggen

_bonny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:09

Agh Shon,
arme roompje..en komt wel goed..
Room heb nu rust zonder pijn..maar hij was nog zo jong!
Shon,je komt er over heen,maar het duurt nog even..gun je zelf de tijd..

Kuss..Su

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:19

Ik weet wel hoe je je nu voelt... echt een gebroken hart gewoon. Ik weet ook niet hoe het voor mij gaat zijn als mn paardje er ooit niet meer is. Gewoon zo onvervangbaar.

Maar ooit kom je weer een paardje tegen die zo'n plek in de hart krijgt, ik weet het zeker. En je moet het niet overhaasten, doe het rustig aan, het komt vanzelf weer .

sterkte .

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:41

toen ik mijn merrie verloor, zei ik ook dat ik NOOIT weer ging rijden,
maar na een poosje kroop het bloed toch waar het niet gaan kan!
ik rijd nu al weer een paar jaar op verschillende paarden, maar ze heeft nog wel het speciaalste plekje!

gun jezelf de tijd, en dan krijg je er vanzelf vrede mee!
sterkte!

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:55

Op het moment dat de tijd rijp is, loop jij weer tegen een ander paard aan. Forceer tot die tijd niets...maar verzet je er ook niet tegen....

Sterkte met het verwerken van het verlies van je paard...de scherpe kantjes gaan er echt vanaf naar mate er meer tijd verstrijkt.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 09:35

-> IM

Niien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:21

Ik denk dat je gwoon verder moet gaan...
Ik weet dat het moeilijk zal zijn...
Maar het leven gaat gewoon door.

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:12

Toen zhivago overleed.
Was hij al in het rusthuis (lang verhaal zhivago is op 8 jarige leeftijd overleden)
Dus was ik al bezig met een ander vz paardje.
Doordat ik toch nog met paarden bezig was had ik wel wat anders afentoe aan me hoofd en toch steun.
Het paard wat ik nu verzorg daar heb ik meer steun aan dan de vorige daar was namelijk niet echt een band mee.

Dus sja..
Mijn mening is probeer het weer je zet je gedachte er namelijk even vanaf en kan je verdriet aan de kant zetten even.
En soms heb je ook een hele steun aan zo`n vriendje.

En natuurlijk heb ik nog wel verdriet.
Ik denk nog elke dag aan zhivago,
Maar door dat ik me leven toch weer opgepakt heb en lekker verder ging met paardjes.
Is het wel minder dan als ik helemaal niets om handen had.

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:04

Paarden zullen altijd wel als een rode draad door je leven blijven lopen.
Eens kom je weer een paard tegen.

Ik heb hetzelfde, maar weet dat eens.............

__Tiientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:41

Heel veel sterkte!
Ik hoop voor je dat je er weer bovenop komt.

Saisha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:29

ik wens je ten eerste ontzettend veel sterkte toe met je verlies..
en het zal nooit makkelijk worden, het blijft pijn doen, hoe dan ook..
maar weet dat er altijd plek is in je hart voor een nieuwe liefde voor een nieuw paard.. en ja, deze zal je op den duur ook weer afscheid van moeten nemen, maar wel met prachtige herrinneringen die je voor niets in zou willen ruilen.. laat je niet beperken door angst, dan blijft er in je leven geen geluk meer over..

sterkte.

Bella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:23

Ben een half jaar geleden ook mn maatje kwijt geraakt, maar kan niet zeggen: Leven zonder paarden. Domweg omdat een leven zonder paarden niet bestaat voor mij...

Door verder te gaan heb ik geleerd sterker weer naar voren te komen, dingen nuchterder te kunnen inzien en het aanwezige verdriet een beetje een plek te kunnen geven doordat je wederom een hoop kunt betekenen voor andere paarden (als ik dan zie hoe de paarden op mij gesteld zijn....dat zou ik voor geen goud willen missen)

coxietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:17

je moet het wat tijd geven.je kan toch niet van jezelf verwachten dat het op 123 gaat?maar geef het wat tijd.
liefhebben betekent ook durven loslaten...als het pijn en verdriet doet, weet je dat je van hem gehouden hebt.
hier heb ik ook veel moeite mee.ik heb het ook hier op deze site net pas gevonden.maar het is eigenlijk wel waar als je erover nadenkt.
ah ja en nog super veel sterkte ik weet hoe je je voelt.ga mijn verhaal maar eens lezen:ik zak erdoor heen ik kan er niet meer op staan.zo iets in die aard.
xx

Leo

Re: Leven zonder paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:52

Dit is een oud topic, daarom een slotje.