Het ging echt per dag beter. Je ging er steeds meer op staan. We hebben je zelfs zien draven. Gelukkig, dit leek met een sisser af te lopen. Maar afgelopen 3 dagen ging het steeds minder. Je was niet blij. Je stond op 1 plek en Minthe was te druk voor je. Die hebben we verhuisd en je had je rust. Ik zag je gefrustreerd schrapen en je was gewoon ongelukkig. Je kwam ook niet meer omhoog in de stal zonder hulp. Zodoende hebben we besloten je naar de kliniek te brengen om je te onderzoeken. Na een röntgenfoto het vreselijke bericht gekregen dat je heupkop gebroken is.... Je hebt zo gevochten. Je hebt anderhalve week zo'n progressie laten zien. Maar je hebt de strijd opgegeven. De pijn was teveel. Ik snap niet hoe... Ik ben bang dat ze samen over de kop in de kuilbak zijn gevallen die in de paddock staan. Wellicht in een gekke bui. Omdat Minthe ook onverklaarbare wonden had. Het is pech, het is kl*te. Het was een bloedje knappe baby, die nooit 1 jaar is geworden. Die arme arme lieverd

Maylandro was een Mac Madison hengstje. Geboren in april vorig jaar. Hij stond nog als 2e opgesteld van de hengstveulens op de keuring en bij de bokt veulen verkiezingen heeft hij ook uitmuntend gescoord...
We gaan je missen knappie