Het jaar afsluiten zonder Quint.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koekie73

Berichten: 2674
Geregistreerd: 30-10-16

Het jaar afsluiten zonder Quint.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-22 14:52

Buitenstee's Quint /3 8-4-2016 Y;( 4-11-2022

Lieve Quint, bijna 2 maanden geleden moest wij jou in laten slapen.
Het was moeilijk te zien, dat je teveel pijn had om nog mee te komen met jouw vriendjes. Ik weet dat het voor jou de juiste beslissing was. Maar voor mijn dochter, F, brak mijn hart. Jij was haar once in a lifetime pony en ze had zoveel plannen voor jullie samen.

Je was niet alleen een getalenteerde springpony. Je was ook gewoon ongelooflijk lief. Altijd kwam je aanlopen als je F zag. En ook al was de hooiruif gevuld en wilden jouw vriendjes spelen, je week niet van haar zijde.
Wat een pech hebben we met jou gehad. Een boel zorgen, hoop en dan weer teleurstelling en verdriet.
Helaas is het niet gelukt jou weer echt op de been te krijgen.
([MD] kreupel door verbening hoefkraakbeen?)

Dank voor jouw liefde, knuffels, grappige streken, leuke ritjes en al het vertrouwen dat jij F gaf.
Het is vreselijk dubbel om aan een nieuw jaar te beginnen, zonder jou. Mijn schuldgevoel wordt langzaam wel minder, maar ik weet dat het gat in F's hart maar langzaam heelt.

Aller allerliefst Quint, kleine nippie en boevenkont.. tot ooit :knuffel: Love you bunches.



Afbeelding


Afbeelding

Pallatin

Berichten: 2511
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Het jaar afsluiten zonder Quint.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:13

Heel veel sterkte voor jullie en met name je dochter…. Y;(
Ik heb meegelezen in het topic, wat jammer dat het niet gelukt is om hem goed te krijgen, dat was jullie zo gegund…

Elisa2

Berichten: 37336
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Het jaar afsluiten zonder Quint.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:20

Ah wat mooi omschreven, ik vind het zo sneu voor hem en voor jullie dat het zo gelopen is. Het is extra hard als zo'n dier zo graag wilt en zo lief maar het gewoon niet beter meer wordt.

Voor altijd een plekje in jullie hart en hopelijk is jullie wat meer geluk gegund met de paarden in het vervolg.