22 jaar waren jij en ik de allerbeste vrienden, jij was er altijd voor mij. nu moet ik zonder jou verder…
na een ongeluk op de wei bleek dat Appie een gebroken onderkaak had. na een CT scan bleek helaas dat er niks meer aan te doen was. je was mijn alles, mijn kereltje, mijn houvast, mijn hele hart
Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, 10 overwinningen, kilometer record 1.14.7 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen
Zo'n vreselijke manier om die lieve Appie te verliezen ik had jullie nog zoveel mooie jaren gegund.. heel veel sterkte
jij bent een tijdje terug Elska verloren? ook zo heftig, zo zonde van je mooie merrie. ja dit was echt vreselijk wat er gebeurd is, en hij was zo dapper, je merkte eigenlijk bijna niks aan hem dat het zo kapot was in zijn kaak mijn knappe dappere kerel. het is zo leeg zonder hem
The best horses in heaven they have no tail. This is a rule they all know without fail. For when a new horse arrives with a short cut bob. They all know that this horse did a very good job.
His owner could not bear to part with her friend. So she saves his tail, wrapped in ribbons and in braids, to hold with his memory in a very loving way.
To enter Heaven without a tail is an honor, a message, that without fail announces to everyone far and wide that this horse was more than a wonderful ride.
But this horse was loved and cherished by one and when his time serving on this Earth was done he left behind a broken heart and a soul from which he never will part
Heel veel sterkte met dit enorme verlies
Uno Fortunato B + 10. L1 +3 01-01-2001/29-09-2019* Trippel 22-05-2018
Ach nee.... ik ken jullie niet, maar we zaten vaak in dezelfde topics.... Ik heb je posts over hem altijd met interesse gelezen, je hield overduidelijk heel erg veel van hem.