Vanmiddag heb ik mijn rots, mijn trots, mijn grote leermeester, laten gaan. Na alles wat hij met alle liefde voor mij gedaan heeft, gaf hij zaterdag aan dat hij hier klaar is. Hoe veel pijn het ook doet, ik heb zijn laatste wil gelijk in gang gezet van vanmiddag was het zo ver.
Hij heeft nog een week heerlijk echt paard kunnen zijn. Lekker veel graasuren, ondanks zijn pssm1, nieuwe vriendjes gemaakt, lekker tutten, eten en genieten. Meer wilde ik niet meer voor hem, alleen maar dat hij blij was en dat was hij. Vanochtend gepoetst alsof we op wedstrijd gingen, naar mijn tijdelijke huis gelopen en onderweg foto's gemaakt. Hij was blij, vrolijk, alert, grappen aan het maken en belachelijk voorwaarts.
Het inslapen verliep heel rustig. Hij ging op 't gemak liggen en was snel weg. Ik heb hem geen seconde los gelaten of uit het oog verloren. Dit was het het laatste wat ik voor hem kon doen en dat heb ik met alle liefde gedaan.
Ik kan een hele opsomming gaan maken van wat we allemaal gedaan, beleeft en ervaren hebben, maar dan wordt het een ellenlang bericht. Veel van jullie kennen wel wat van hem en ons, dus het hoeft ook niet.
Tycho was Tycho. Mijn Tychje, mijn allerknapste. Hij was niet alleen prachtig aan de buitenkant, maar nog zoveel mooier van binnen. Ik kan gewoonweg niet in woorden uitdrukken wat hij allemaal voor mij gedaan heeft en betekent. Ik ben zó trots dat hij naast mij stond, en staat. Trots op hem, zo uniek op elk gebied, trots op ons, wat we allemaal gedaan hebben, wat we samen geleerd hebben en absoluut wat hij mij geleerd heeft. Dankzij hem ben ik wie ik ben. Punt.
Bijna 16 jaar zijn we samen geweest. Woensdag is zijn jaardag.
Mijn lief Tych, dankjewel, voor alles. Ga genieten lieverd, je hebt het zo meer dan verdiend. Ik hou van je.
Ik heb hem/jullie nooit live ontmoet maar leefde al jaren mee met jullie topics. Dit is een mooi laatste hoofdstuk dat jullie alle eer aandoet.
Sterkte met het verlies.
The smarter the phone, the dumber the person Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte Niet alles is maakbaar Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ... If you mess with the planet, the planet will mess with you ... Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey
Ah nee toch, mooie Tycho. Ik kon altijd zo genieten van jullie topics. Wat ontzettend verdrietig dat je hem hebt moeten laten gaan. Heel veel sterkte met dit grote verlies..
Wat een prachtpaard was hij toch ook. Heel veel sterkte met dit verlies.
Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads. A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear. She's completely lost now, or perhaps she is found, In this strange paper world That's far from the ground.
Heel veel sterkte! Wat een mooie foto's ook van jullie samen, mooie herinneringen!
The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us. I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.
God nee hè! Wat gaan er toch veel van mijn Bokt favorieten dood dit jaar! Dit is inderdaad met recht een GROOT verlies. Heel veel sterkte met dit verlies!
Jeetje, wat vreselijk dat je afscheid moest nemen van je grote vriend... Heel veel sterkte met het verlies! Hij straalde net zoveel vriendelijkheid uit als dat hij groot was