10 jaar geleden is ze voor het eerst hoefbevangen geweest, met de juiste zorg, hooi en weide management hebben we haar nog 10 mooie jaren bij ons kunnen geven.
Maar helaas kregen wij haar nu niet meer goed.
Wat begon in het voorjaar met een vermoedelijke hoefzweer is het niet meer goed gekomen. Zo had ze weken dat het weer iets beter leek te gaan, en ineens was het weer mis. Röntgen foto's lieten zien dat het klaar was.
07-06-2007 is ze geboren, achter op de wei met de koeien als toeschouwers.

In de jaren erna hebben we veel dingen samen beleefd. Hebben het mennen samen opgepakt maar na een slechte ervaring had ik z'n schrik dat we er maar snel mee zijn gestopt.
Regelmatig gingen we samen met de fiets een rondje doen.
Hoe zachter het zand hoe harder jij wilde gaan, wat vaak zand happen voor mij betekende

In 2014 heb je mij je zoon gegeven, de grootste draak die er bestaat maar ook een knuffel wanneer hij er zin in heeft

We hebben in 2016 een mooie foto shoot gehad, waar ik nog altijd blij mee ben!

De laatste paar jaar hebben we de juiste optie gevonden om jou manen mooi lang en vol te laten worden.
Jij had altijd zo veel jeuk met je eczeem! De gekste dingen had jij bedacht om maar te kunnen krabben.
We hebben drie weken geleden nog een shoot gehad omdat toen de knoop doorgehakt was.

Deze foto hangt als canvas aan de muur

Gister de laatste foto van mijn drie schatten samen, net voor de dierenarts er was

En jou aller laatste foto

Lieve Surprise, Ik hoop met heel mijn hart dat je nu geen pijn meer hebt, samen met je moeder de grote groene weides onveilig maakt!
Ik hou van jou lieve kleine gekke pony

Op alle foto's rust copyright