Paardenhaar sieraad kruis. Wie kan mij helpen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 13981
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Paardenhaar sieraad kruis. Wie kan mij helpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 20:19

Hoi!
Helaas zijn mijn beide ponys in 2017 overleden en ik wil graag een sieraad hebben als aandenken. Een ring hoef ik niet en armbanden vind ik zeer irritant.

Nu had ik een sieraad gevonden die ik echt geweldig vond, helaas uitverkocht en word niet meer ingekocht :( Uit het assortiment. Baal er zo van! Weet iemand wie deze nog meer maakt? Ik kan het niet vinden jammer genoeg :(

Alvast bedankt!
Afbeelding

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Paardenhaar sieraad kruis. Wie kan mij helpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:18

je zou een zilversmid een kunnen vragen zo kruisje te maken of iemand die paardenhaar sieraden maakt en ook zelf smid is? Daar is vast een mouw aan te passen.

Appelgebak

Berichten: 27
Geregistreerd: 01-09-17
Woonplaats: Appelmoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:24

De uitvaartwinkel van Monuta heeft kruizen waar je as in kan laten zetten. 180,-
Zij zullen dat ook ergens laten uitbesteden. Wie weet kan diezelfde organisatie/zilversmid dat ook met paardenhaar doen?
Als er as in kan, kan er ook haar in. Lijkt me.
Afbeelding

Anoniem

Re: Paardenhaar sieraad kruis. Wie kan mij helpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:27

Spreek Jose Jewels eens aan op facebook. Die heeft voor mij ook een ring dan wel gemaakt, maar ik kom regelmatig aparte dingen van haar tegen, denk dat zij dit wel kan en wil maken.

RenatevdH
Berichten: 1
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:44


Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:47

Misschien kan MakeDreamz je helpen? Wellicht kan zij dit aan deze vorm sieraad komen of het maken.
Ik heb een tijdje terug een sieraad laten maken daar en ben er heel erg tevreden mee. :)