Tara en Yagmur nemen afscheid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 17:53

Ragdollcat schreef:
Heel mooi dit en met veel liefde voor deze merrie, ze had niet beter kunnen treffen dan bij jullie.


Super lief ❤️


VanHuisUit schreef:
Heel veel sterkte wat mooi dat ze jullie nog zo'n mooi veulen heeft achtergelaten en ook wat verdrietig tegelijk.... en wat eerlijk dat je haar hebt laten gaan. Ook dat moeten kinderen weten, dat dat eerlijk is en dat het soms zo gaat met dieren. Maar pffff wat heeft je moederhart het dan zwaar (vond ik bij het afscheid van onze Simba jaren terug voor onze zoon).

Dank je wel.. helaas heb ik ik in mijn paardenverleden al heel wat paardenengeltjes moeten maken... door gewinterde oude rot voel ik mij zelf.
Heb er ook bijna geen echte verdriet van gehad. Want ze had pijn.

Twinklebel schreef:
Phoe, deze foto's hakken erin....ook ik laat volgende maand mijn merrie daar inslapen, en ook mijn veulen is dan 4,5 maand oud....
Ik twijfel nog of ik het veulen eerst naar de opfok breng en dan de merrie in laat slapen of andersom....
Veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Ik zal je als tip geven. Of net zoals ik te doen... of zorgen dat ze al een week is afgespeend. Als moeders nog om het veulen “gilt” en onrustig is vanwege het zoeken. Gaat ze heel onrustige dood te gemoed. Tara wilde namelijk pas rustig worden ( NA 2 dosis sedatie) toen het veulen aan de voet stond. Was best naar..

ElCamino schreef:
Caye, via FB begreep ik dat je een opfok adres zocht. ik kon daar niet reageren maar heb je inmiddels opfok gevonden ???

Hoi Jaa klopt! Gelukkig heb ik weer eens plekje kunnen krijgen. Ze staat nu op duindigt waar ze geboren is ❤️ Over paar weken gaat ze met 2 andere veulens naar de wei om daar te groeien in Wassenaar/Katwijk

CloudDancing

Berichten: 1108
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 13:43

Heel veel sterkte. Gelukkig laat ze jullie een mooie meid na!! En natuurlijk de herinneringen!