Mensen zeggen vaak dat een paardje laten gaan een van de moeilijkste beslissingen is.
Ik zou willen zeggen dat dat voor mij ook zo is, maar mijn lieve Sidera laten gaan was een beslissing waar ik geen seconde aan heb getwijfeld. Mn mooie fiere meisje was op...
Ik had haar toen ik 14 was beloofd dat ze bij me zou blijven tot het einde, dat ik haar hoofdje zou vast hebben als haar hart zou stoppen met kloppen, en ik ben heel blij en dankbaar dat ik die belofte heb kunnen vervullen.
The coldest night came in in Spring
The final frost was laid again
We draft the roof,
Froze the shoes,
Killed the flowers,
and stole the colour from the sun.
Ik kon het nog niet eerder aan om dit topic aan te maken, maar ik wilde heel graag als onderdeel van mn verwerkingsproces nog een laatste foto topic maken.
Op ongeveer 26 jarige leeftijd is Sidera heengegaan ad Sidera caeli
Ze kwam in mn leven toen ik nog een jonge gup was.
Met meer karakter dan ik had kunnen verwachten

Na een periode van ongeveer een jaar, begon ik eindelijk dr gebruiksaanwijzing te snappen.
Een oud stalgenootje, Steph, maakte een hele mooie foto van haar

We hebben bosritten gemaakt, strandritten, zijn op kamp geweest, hebben oefen crossjes gedaan, onderlinge dressuur wedstrijden, we zijn op vakantie geweest naar de veluwe, op huifkar tocht in Zeeland... Ze mocht dan wel heftig zijn, ze was ook veelzijdig en dapper.

Ik heb altijd een zwak gehad voor haar blik

uitstraling

en op hoe ze altijd even ging rollen..

Zelfs afgelopen maandag deed ze dat nog.
Ook het spelen in het water ga ik missen

we made it to the coastline
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5AF1AB02
Vorige maand ging het nog goed met het oude bessie. En ook mn papa was zo dol op haar!

Maar ik ga vasthouden aan alle herinneringen die we samen hebben gemaakt, bijna mijn halve leven lang.
You and me,
have seen everything to see.
Now the soles of your shoes
are all worn down.
The time for sleep is now.
There is nothing to cry about
Dus nu voor het laatst;

Thank you for the ride.