Je was al een paar weken aan het kwakkelen met je gezondheid, toen we 2 weken geleden esdoorn scheuten vonden in de wei, ik zou jou en je zoon Flame daarom morgen gaan verhuizen maar we waren te laat.. gisteren leek het alsof je koliek had. Dit had je vaker gehad maar er was iets anders als anders, we kregen je niet overeind en ik dacht dat ik je al kwijt zou zijn. Toch stond je weer op vlak voor de dierenarts kwam. Darmontspanner erin en in de gaten houden, maar ik zag al snel dat je niet op knapte. Je ging weer liggen en ik belde weer, ze kwamen terug en je begon steeds meer te trillen en kon niet meer lopen. Ik wist al dat dit slecht was en je waarschijnlijk toch esdoorn had gegeten. De dierenarts kwam snel en heeft bloed afgenomen en je nog een pijn stiller gegeven. Dat waren de spannendste 45 min uit mijn leven waarna we toch slecht nieuws kregen, je spier enzymen waren zo hoog dat het niet te meten was. Je werd niet meer beter.. ik kon je nog aan het infuus laten staan maar je was op. Het laatste half uur heb ik je goed verwend, je deed je oortjes nog naar voren toen ik met eten aan kwam maar de blik in je ogen zei me genoeg het was klaar..
Ze is gelukkig heel rustig heen gegaan. Ze had er vrede mee.
Rust zacht lieve Ellie.. hier kon je niet van winnen.. we zullen je missen..