paard in april overleden, hoe ga ik verder?

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

J_Verlangen

paard in april overleden, hoe ga ik verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-16 11:42

Hallo,

Misschien hebben meerdere van jullie mijnnverhaal al eens gelezen...

Mijn knappe merrie heeft 17 april dit jaar een hartstilstand gekregen op eigen wedstrijd terrein. Het was de zwartste dag uit mijn leven en was op het nippertje na net niet dood. Het is inmiddels bijna December en ik heb het er nog steeds moeilijk mee. Regelmatig huil ik nog op bed (hangen foto's van haar boven mn bed)

Ik wil haar niet vergeten en haar ere plekje in mn kamer blijf, maar hoe kan ik zoiets goed verwerken??

liefs, Jet

William B +8 -- Sold
Golden Oldie B +2 -- Heaven

AbbyBlues

Re: paard in april overleden, hoe ga ik verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 11:48

Vergeten zul je haar nooit, maar ze zal een plekje krijgen. Gun je zelf de tijd om het te verwerken en laat niemand zeggen dat het wel lang genoeg heeft geduurd. Iedereen rouwt op zijn of haar eigen manier en er is geen vaste tijd dat een verwerkingsproces zou moeten duren. Zolang jij je niet afsluit van je omgeving en verder geen rare dingen gaat doen is er niks mis mee om regelmatig te huilen en naar haar foto's te kijken.

You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it.

MarliesV

Re: paard in april overleden, hoe ga ik verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 11:50

Precies wat AbbyBlues zegt, geef het de tijd.
Rouwen en verwerken gaat in je eigen tempo, waar de 1 er met een maand bijvoorbeeld een plekje voor heeft gevonden heeft de ander een jaar nodig.
Je mag rouwen en huilen, dat is normaal en helemaal als iets zo aangrijpend en plotseling gebeurd.

Zou het niet fijn zijn om de foto's niet boven je bed te hangen maar een soort altaartje te maken op je kamer waar je ze bij elkaar zet. Dan is het niet gelijk het eerste wat je ziet als je in bed ligt maar wel een mooie herdenkingsplek.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie