Hij was mijn eerste eigen pony en is in december 2012 overleden.
Ik droom er vaak over hoe hij nu zou zijn en wat ik met hem zou doen, maar ook over hoe hij was of wat wij altijd samen deden.
Eerst droomde ik nooit over hem maar de laatste paar weken zeker 2 tot 3 keer per week.
Wel droom ik altijd over leuke dingen
Ik heb zijn dood ook nog niet helemaal verwerkt en heb het er nog steeds moeilijk mee, zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Met het openen van dit topic probeer ik er achter te komen of dit 'normaal' is in het verwerkingsproces of dat het toch niet normaal is en hoe ik hier het beste mee om kan gaan.
Alvast bedankt.
Gelukkig zijn het mooie dromen en herinneringen. Al je herinneringen zitten ergens in je hersens opgeslagen en naarmate je leven vordert, ga je op nieuwe manieren met je gevoelens om. Dromen zijn heel erg nodig om alles het juiste plekje in je hoofd te geven en er weer mee verder te leven. Geniet even lekker na van hoe het was met je pony na zo'n droom, zet je droom in gedachten op een wolkje en laat het weer wegdrijven. Je hoeft er niet over te piekeren. Het gaat ook wel weer naar de achtergrond.
Ik ben op een hele mooie plek en je was een super baasje Daarom kom ik je af en toe nog is een keer bezoeken
We hebben veel lol gehad '