[IM] Dag meisje na 2 jaar mis ik je nog zo..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JustHorses

Dag meisje na 2 jaar mis ik je nog zo..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 14:47

Vandaag 14 januari 2015
14 januari 2013†
Na 2 jaar mis ik je nog steeds iedere dag, kon ik je nog maar een keer knuffelen.
Met je rijden je een kusje geven. <3
En dan deed je dat bij me terug iets wat je altijd deed <3
Mijn eerste pony, zo jammer dat ik maar 2,5 jaar van je heb kunnen genieten, maar liever die leuke en te gekke 2,5 jaar dan dat ik je niet heb gekend.
Veel mensen vonden je maar gewoon een pony, maar voor mij betekende je zoveel meer.
Al die keren dat we samen reden buitenritjes maakde in het bos daar genoten we zo van.

Totdat ik op zaterdag 12 januari bij een andere paardje ging kijken en jij van mijn zusje zou worden. We zouden hem kopen en die week daarna ophalen jullie kende elkaar wel (zelfde vorige eigenaren). Helaas hebben jullie elkaar nooit meer gezien..
Ik kwam op zondag 13 januari bij je je was nat ik zag in het land allemaal rol plekken in de sneeuw je ging in de stal liggen toen merkte ik al dat het niet goed was want je lag nooit waren anderen bij waren.
Ik had je in een warme stal gezet en je ging direct rollen. Gauw de DA gebeld en die kon pas om 11 uur komen (het was toen 8 uur)
Inmiddels had ik je een zweetdeken op gedaan want je had het koud. Eindelijk kwam de DA om half 12 je had een verstopping (Ilona heeft al niet zulke goeie darmen) je had een darmverslapper gekregen en we moesten met je wandelen na de eerste keer had je gelukkig al gepoept en je knapte wat op. Je dronk wel wat eten mocht natuurlijk niet.
Wel rolde ze s' avonds wat. De volgende dag kwam ik bij je je was slap en ook waren je slijmvliezen niet goed weer de DA gebeld en die kon pas s'avonds komen, we hadden later weer gebeld en gezegt dat het toch echt niet beter ging om 12 uur knapte je weer wat op en had je even buiten gelopen een uurtje.
S' middags waren mijn ouders in de varkensstal bezig en hoorde ze wat wezen kijken maar je lag normaal. Daarna kwam mijn moeder een kwartier later en daar lag je je bewoog niet meer je buik was opgezet je was er niet meer...
Ik was er kapot van helemaal omdat ik er niet bii was. Soms denk ik nog had ik maar meer actie onder nomen.
Ik heb een stuk staart van je afgeknipt. ;(
We hebben haar niet laten onderzoeken ik wou niet wetem waaraan ze is gestorven omdat ik er haar toch niet mee terug kon krijgen
De DA denk dat Ilona is gestorven aan de gevolgen van een slag in haar dikke darm.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:53

Sterkte Anthon!

coldsummers

Re: Dag meisje na 2 jaar mis ik je nog zo..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:46

Sterkte!

JustHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 16:02

Dank jullie wel :)

Horsegirl16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:30

Sterkte

Sunke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 21:16

Sterkte!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 12:29

Sterkte!