Nu 26 jaar later heb ik helaas afscheid van dr moeten nemen. We hebben heeeeeeel veeeeel samen doorstaan. Meer dan mijn halve leven heeft ze naast me gestaan. Mijn steun en toeverlaat bij liefdesverdriet, het overlijden van mn broer, of als het leven gewoon tegen zat. Het delen van de vreugde bij mn huwelijk en de geboorte van mn 3 kids.
Ze hielp me bij het opvoeden van mn jonge paard en was het maatje van mn (ook nog bij mij gelukkig) mn oude paard (30 jaar) Bento.
Vorige dinsdag 2 december lag ze in de stal. Ze had soms last van lichte epilepsie aanvallen. Meestal lieten we haar even bekomen en daarna (soms met hulp) kwam ze weer overeind en was dr niets meer aan de hand. Gelukkig kwamen deze aanvallen niet te vaak.
Maar nu was het anders. Dat merkte ik meteen. Haar vechtlust was uit dr ogen weg. Ze was op. Ze wilde/kon niet meer opstaan. Dus dan is het niet aan mij om te blijven vechten.
Na nog 1x geprobeerd te hebben haar te laten opstaan heb ik haar laten gaan.
Ze is met haar hoofd op mn schoot weggegleden terwijl ik haar knuffelde en vertelde dat ze de beste, liefste en mooiste was. En dat ze mocht gaan.
Ze zou in januari 40 jaar zijn geworden.
Daarom nog 1x hier in het zonnetje.
Lieve Cromer Caprice, mijn pony van goud, rust zacht.
Het doet pijn en haar lege plekje is heel vreemd. Maar ik weet dat dit de enige juiste beslissing was en ben zo dankbaar dat ik zolang je baasje heb mogen zijn.
Ik ga je missen!
Bedankt voor alles!!!!
Zo begon het allemaal 26 jaar geleden

op ons huwelijk in 1998

Tijdens een indianentocht voor een jeugdbeweging en tevens het 1ste ritje voor mn toen 3 jarig dochtertje

Spelen en knuffelen met Jana in de sneeuw. Ze heeft ook leren rijden op haar rug en ze stond wel elke week met vlechtjes of staartjes in de stal. Nu is Jana ondertussen ook al 12. En deed ze met haar aan vrijheidsdressuur om haar heerlijk bezig te houden en zo van de nodige aandacht te voorzien.

Haar mooie oog vol met levenswijsheid en verhalen

Zo liep ze in maart van dit jaar nog door de bak

Foto van 1 van onze knuffelsessies
Vaarwel mn gouden maatje