[IM] mijn maatje voor altijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gientje12

mijn maatje voor altijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 16:38

:(

[JITP] Helma vecht terug

Vandaag is Helma uit haar lijden verlost. :( Begin dit jaar moest de dampigheid haar pakken. Mijn altijd zo strijdlustige pony'tje. Je was in een keer helemaal op, had geen puf meer, geen zin. Je had nog 2 weken zei de DA. Maar je bleef maar strijden en bent er helemaal bovenop gekomen. Je was lekker op gewicht deze zomer en straalde helemaal. Ik was dolgelukkig. Eind oktober ben je als weidemaatje naar @PenP2014 gegaan. En je was zo blij. Je kreeg weer een maatje, je was gelukkig daar.

Helaas mocht het niet lang zo zijn. Na 3 weken ging je ineens helemaal achteruit. De DA was er bij geweest. En zei dat haar leven lijden zou worden. Dat was gewoon niet eerlijk voor haar. Toen hebben ze de verschrikkelijke keuze moeten maken haar te laten gaan. -O-

Het is beter zo meis, we hebben veel meegemaakt en ik heb zoveel geleerd van jou. Je hebt een speciaal plekje in mijn hart en zal daar altijd blijven.

Rust zacht lieverd Y;(

Afbeelding
Afbeelding

Bora2013

Re: mijn maatje voor altijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:42

Wat een verdriet! En wat was Helma een prachtig paard. Heel veel sterkte met dit enorme verlies en een knuffel voor jou.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:05

Lieve lieve pony ;( wat was je blij dat je haar nog kon "redden" toen ze als weidemaatje terecht kon. En wat heeft ze hier op de wei in een korte tijd ons hart gestolen. Lieve kleine meid met haar kriebel en kroel aanvalletjes en toch ook zo haar eigen willetje! Helaas mocht het niet zo zijn. Zoveel pijn en zo benauwd ;(

Helma was een kleine lieverd. Ze zal gemist worden Y;(

sterkte meis.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:39

Ach jeetje wat verdrietig... Ook voor PenP2014, je hoopt zo'n beesie toch nog een hele tijd happy door de wei te zien scharrelen. En dan houdt het zo snel op...

Heel veel sterkte voor jullie beide het was een pracht van een dier.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:47

Sterkte voor jullie beiden meiden!
Wat jammer dat het leven niet langer heeft mogen duren.
Maar fijn dat jullie zo met haar begaan waren, haar alles gunde...en haar daarmee ook verder lijden hebben bespaard.
Neem de tijd om het een plekje te geven bij jullie zelf. :(:)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:52

Ach wat sneu dat ze het niet gered heeft, wat jammer dat ze maar zo kort op haar nieuwe plekje heeft
kunnen genieten....
Wens jullie beide veel sterkte met het verlies van Helma.....

testes76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 20:13

heel veel sterkte Y;(