Helaas heb ik vanmorgen besloten dat het zo niet langer kon voor je, je was zo hard voor jezelf maar dat was je altijd al! wie had dit ooit gedacht ik dacht dat wij samen nog zoveel zouden doen, dat we niet meer konden rijden maakte mij niet uit je stond altijd voor mij klaar om op buitenrit te gaan nu moest ik voor jou klaar staan om te wandelen en andere leuke dingen te doen!
in dec vorig jaar verloor jij je maatje Hurby, pas toen liet je zien hoe je aan hem gehecht was geraakt maar we gingen samen verder.., je had 2 gezellige koeien als vriendinnen je liep altijd met ze mee.
wie had gedacht dat ons geluk samen nog maar zo kort zou duren.... ik wou nog zoveel met je doen.
Zelfs nu je zo ziek was bleef je me vrolijk begroeten met je gehinnik, je hebt 3 dierenartsen versteld doen staan! dat je zo ziek was en toch maar door bleef gaan, ik heb het voor je aangekeken en je bijgestaan maar kon het niet langer aanzien dat je toch begon te lijden ik moest de keus maken hoe moeilijk die ook was ik hoop dat je nu bij Hurby bent en je de rust krijgt die je zo verdient hebt.
Ik weet niet hoe ik nu alleen verder moet zonder jou, zonder jou kusjes en gehinnik niet meer naar de wei kijken waar je staat niet meer samen knuffelen en je niet meer uren kunnen poetsen. je was altijd een echte clown en je stal iedereen zn hart ..Ik hoop dat je kleine vriendinnetje Noa het zal snappen ze is zo gek op je..
Lieve Lindia je bent en blijft voor altijd in mijn gedachte en ik weet dat we elkaar eens een keer weer terug zullen gaan zien.. ik hoop dat je bij papa bent en hem nu zoveel liefde gaat geven..
Rust zacht mijn meisje en vooral mijn grote KANJER!!!
Heel veel sterkte gewenst. LIEFDE IS ook het kunnen laten gaan als het daar de tijd voor is en die was helaas overduidelijk gekomen. Moeilijk blijft het. x
Ik had je andere topic ook voorbij zien komen. Lieve TS ik wens je heel veel sterkte. Ik zal de topics missen van Lindia en Hurby, wat heb jij ze nog een fijne tijd gegeven.