Heel veel sterkte met je verlies . een half jaar geleden is ons kleine meisje (1.5 jaar) helaas ook aan ons voorbij gegaan. Ik mis haar nog elke dag en er is geen veulen wat ons prinsesje kan vervangen. Ik heb een locker met een heel klein beetje haar erin van mijn paarden die er helaas niet meer zijn en erg speciaal waren, zo heb ik het idee dat ze er toch nog altijd zijn.
3 jaar na het tragische overlijden van Shahnell hebben we haar moeder gedekt met haar vader. Het kwam zo uit dat dit op haar sterfdag gebeurde en ook nog op de tijd van overlijden Haar broertje was uitgerekend voor 24 april 2017. Echter liet hij ons nog even wachten. Wachten tot precies 3 mei, de geboortedag van Shahnell. Dat kan geen toeval zijn Het is een heerlijk ventje maar o wat lijkt hij op zijn zusje. Bijna nog mooier en het karakter is een kopietje. Voor ons voelt het alsof ze weer een beetje bij ons terug is gekomen maar nu als stoere JP Shah Bashshar aka Basje
Wat een nachtmerrie om zo je meisje te moeten verliezen
Janouk ZZ dressuur mennen ZZ vaardigheid mennen, L dressuur, Working Equitation Meneer Anton, M dressuur mennen en M vaardigheid mennen Aladdin, L dressuur mennen, M vaardigheid mennen, L2 dressuur
Wat een triest verlies, maar wat een prachtig mooi broertje heb je nu. Koester hem en je herinneringen aan haar. Sterkte.
Proud human of Whizzard & gek op onze stoere Gelderse ruinen! Voor Whizzemans: Het is onmogelijk', zei trots. 'Het is riskant', zei ervaring. 'Het is zinloos', zei rede. 'Probeer het', fluisterde het hart. >> May The Horse Be With You!