- Lieve Bokkers,
Inmiddels al weer 3 jaar geleden (en 4 dagen)
Wat begon als een prachtig topic met een geweldig vooruitzicht, eindigde in de grootste nachtmerrie.
Er zullen vast nog wel mensen zijn die het zich kunnen herinneren, Lieke, een mooie drachtige Friese merrie.
Dit topic, [KS-ITP] Fries Lieke *veulen overleden pag5 *Lieke overleden pag16*
Nog steeds is het een groot gemis, ondanks dat er inmiddels wel plaats is voor mooie herinneringen.
Een paar dagen geleden heb ik nog het hele topic door zitten lezen,
iets wat ik regelmatig doe, iedereen van onze stal trouwens.
Het dagboek, de herinnering, de enorme rollercoaster tussen hoop en verdriet.
Iedere keer weer lees ik het topic, lees is het kleine sprankeltje hoop dat het misschien allemaal wel eens goed zou kunnen komen, en dan geloof ik het ook echt weer even.
Vervolgens word je weer met je neus op de feiten gedrukt en weet je verdomt goed dat ze er niet meer is, al 3 jaar niet meer.. en het lijkt nog steeds als de dag van gisteren.
De rede dat ik dit topic open, de bokkers, iedereen die me heeft gesteund, heeft geholpen, heeft geduimd en kaarsjes heeft gebrand.
Alle ontzettend ontroerende en lieve berichten na het inslapen van Lieke, die me nog steeds kippenvel bezorgen.
Iedere keer dat ik het topic lees zit ik weer heel hard te brullen, maar dat is zo fijn.
Ik ben bokt zo ontzettend dankbaar voor de steun die ik in die periode heb gehad van iedereen. Maar ook dat ik nu nog regelmatig mijn ’dagboekje’ terug kan lezen.
Dus bij deze mijn Bedankt topic voor alle bokkers, ook de stille meelezers!
Het eerste veulentje van Lieke haar dochter Dirke hebben we nog steeds, het gaat erg goed met haar en lijkt heel erg op haar moeder.
Een half jaar na dat ik Lieke in heb laten slapen kon ik het niet aan om met Dirke verder te gaan, het deed te veel pijn.
Mijn lieve zus Lidy heeft haar toen overgenomen, ze zijn een super leuke combinatie en het gaat erg goed.
Afgelopen Zondag, de dag dat het precies 3 jaar geleden was, mocht ze mee op fotoshoot.
Ook dan zie je weer hoe veel ze op mams lijkt, om kippenvel van te krijgen.
Ik kan het niet laten, dus hier een foto van haar dochter Dirke,

Respect als je het hele topic gelezen hebt!
Alle bokkers nogmaals bedankt voor alle steun in die zo moeilijke periode.
Groetjes Winnie