26 jaar mocht ze worden.

Je bij ons gekomen als een jong veulentje.
Je zat onder de luizen en ongedierte, maar met een goede verzorging en heel veel liefde ben je een gezonde en zeer mooie pony geworden.
We hebben veel mooie dingen mee mogen maken.
Als klein meisje heb ik zo'n beetje op je mogen leren rijden, maar helaas groeide ik sneller dan jij, en werd je te klein voor me.
Toen heb ik je beleerd voor de wagen, en dat vond je dan ook superleuk om te doen, lekker door het dorp heen,of door de natuur...
Verschillende bijrijders heb je gehad,en op een gegeven moment kwam Anneke(merrietje op Bokt)in je leven.
Via Bokt hebben we elkaar leren kennen,en meteen de eerste keer was het al of jullie elkaar al jaren kenden

Eerst rijden in het land en op een gegeven moment vertrouwde ik je wel toe om samen met Anneke naar buiten te gaan.
Toen kwam Durante in je leven, en hebben we; ik op Durante en Anneke op jou vele leuke ritjes mogen maken.

Soms had je last van hoefbevangenheid,maar steeds ging dat dan net weer goed,ook dankzij de goede verzorging van mijn ouders,waar je in het land stond, en op een gegeven moment maakte mijn vader dan een paddock voor jou, met een schuilstal,waar je dan lekker mocht gaan genieten van het mooie uitzicht op de reeen die achter bij je in het land liepen, en die hond Kyra die hartstikke gek op je was, en graag bij je mocht zijn.
Als je dan naar je stal ging liep Kyra al voor je uit, en ging in het stro liggen,of pikte de brokjes af die je kreeg en dan uit je mond liet vallen

Hier nog wat fotootjes van de laatste paar dagen dat je bij ons mocht zijn;

Lieve Nora,bedankt voor de mooie tijden die wij met jou mochten beleven.
We zullen je nooit vergeten.....