Mijn lieve oude Pepper is zaterdag 15 februarie overleden.. Het besef is er nog niet helemaal maar ik mis d'r al enorm. Pepper had last van PPID, Cushing. Ook had ze al eerder last van hoefbevangenheid maar altijd leek ze sterk en heb ik 10 jaar van haar mogen genieten. Pepper is heel speciaal voor mij omdat ze mijn aller eerste pony was. De hoefbevangenheid was al eerder duidelijk en ook had ze veel moeite met lopen of staan dus lag ze volduurend in haar stal. Soms stond ze op voor eten maar meer deed ze niet. Donderdag lag ze te kreunen in haar stal & heb direct DA gebeld. DA heeft haar pijnstillers gegeven en ik moest bellen als het erger werd. Vrijdag ging het wat beter en heb ik haar verzorgd en bijna de hele dag bij haar gezeten. Maar Zaterdag ochtend kwam ik de stallen binnen en hoorde niks uit haar stal want normaal hinninkt ze wel of hoor ik haar andere geluiden maken maar het was verdacht stil. Pas toen ik met het voeren bij haar stal kwam, een kwatier later, brak mijn hart. Mijn lieve schat lag dood in haar stalletje.. Direct DA & me vriend gebeld. DA heeft het gecontroleerd en ik heb nog zeker anderhalf uur bij haar gezeten en gehuild tot me vriend me thuis had gebracht.
13 Oktbober 1988 - 15 februarie 2014.
I will always love you.

foto's komen uit filmpje.

Ze liet me altijd lachen om haar grapjes en was altijd zo ontdeugend.
Ik heb me nooit verveeld met haar, ook n iet op de dagen dat het minder ging.

Ik hou van je schat en zal je nooit vergetn, het is goed zo..