Ze was ziek en het ging steeds slechter met haar na 3½ maand dokteren en geen vooruitgang in overleg met de dierenarts besloten om haar uit haar lijden te verlossen.
Bonnie was mijn eerste eigen pony en ik zal haar nooit vergeten.

Haar manen en staart heb bewaard om er ooit nog iets mee te kunnen doen, maar ik wist niet wat.
Ik draag bijna nooit sieraden dus dat viel al af, en foto's heb ik al genoeg van haar.
Ik heb wel zitten denken aan een uitvergroting van de bovenstaande foto op canvas maar iets hield mij tegen ik vond het voor haar te gewoontjes.
En nu afgelopen maand kreeg ik van iemand een foto van haar hond gemaakt van gevilte wol op een kussen te zien en ik was verkocht dat zag er zo mooi en tastbaar uit. Ook konden er echte haren in verwerkt worden dus voor mij was dat het.
Ik ben via haar in contact gekomen met de maakster ( Jet Ottens ) en heb haar de bovenstaande foto toegestuurd. Na even over en weer gemaild te hebben besloten om haar de vrije hand te geven om er een mooi wandkleed van te maken.
Gisteren kreeg ik de eerste foto door gestuurd hier zitten de echte manen er nog niet op.

En vandaag mocht ik haar ophalen.
Het wandkleed is boven alle verwachting zo mooi geworden.

En paar close ups

Bonnie is weer thuis gekomen en nu voorgoed.

Mocht iemand interesse hebben dan kan ik het mail adres van Jet doorgeven via pb