Al weet ik dat het zo beter is... Zazou (2004-2013)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimara_00
Berichten: 1632
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:51

Fijn dat het weer wat beter gaat, en ik snap wel dat je haar nog steeds mist :(:)

Ik denk ook wel dat het je gaat helpen, doe rustig aan en heb plezier. Veel sterkte en succes :(:) :)

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Re: Al weet ik dat het zo beter is... Zazou (2004-2013)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 09:56

Tjonge wat een mooi verhaal met een naar einde zeg. Uit jouw hele verhaal lees je de liefde en het plezier dat jullie samen hebben gehad. Menig paardengek zou van dit verhaal een lesje kunnen leren dat je met rust en vertrouwen veel verder komt. En wat een plaatje is jouw knappe merrie...

Fijn dat je weer een beetje tussen de paarden zit en heel veel sterkte voor de toekomst.

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Re: Al weet ik dat het zo beter is... Zazou (2004-2013)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:06

Slik... Wat een verhaal. Zoveel doorzettingsvermogen en liefde, dat had beloond moeten worden met heel veel jaren geluk. Ik heb echt enorm veel respect voor wat je bereikt hebt met je prinsesje. Dat je doorzette en wegen insloeg die ik nooit gedurfd zou hebben. Petje af voor jou... Heel veel sterkte met de leegte die er nu is.

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Al weet ik dat het zo beter is... Zazou (2004-2013)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 12:41

San....wat heb je haar mooi beschreven en wat hebben jullie een weg bewandeld! Die weg was nog lang niet klaar! Ik had je nog zoveel meer gegund maar het zat er helaas niet in. Jij bent zo sterk, zo sterk dat je het belang van Zazou ruim voor je eigen belang en gevoel hebt weten te plaatsen en dat maakt je bijzonder! Het verlies zal er niet minder om zijn maar weet in je hart dat je het enige gedaan hebt wat je hebt kunnen doen en daar bewonder ik je om! Heel veel sterkte want dit verdriet gaat niet weg, het wordt alleen steeds een stukje verder omgezet in mooie herinneringen en dingen om om te lachen in plaats van om te huilen. Geef je verdriet de tijd zodat het een plek kan krijgen......

San

Berichten: 13265
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Ouddorp

Re: Al weet ik dat het zo beter is... Zazou (2004-2013)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 12:46

Dankjewel Daf. Ik moet ook wel om haar lachen hoor... op de dag van haar overlijden heb ik haar in de wei nog lekker geborsteld en daar is met een telefoontje deze foto gemaakt. Steeds als ik die zie, dan krijg ik een lach op mijn gezicht.

Afbeelding

Ze had kriebels... en t was lekker... :))

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Re: Al weet ik dat het zo beter is... Zazou (2004-2013)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:06

wat een indrukwekkend verhaal ik zit hier met natte ogen
ik ken je niet ken je paard niet maar zoals je het schrijft en zoals je verteld hoe en wat je jullie jullie pad hebben bewandeld en dan heeft het zo'n triest einde
het boek was nog niet uit pfff
wat zal je haar missen maar wat kan je worteltje super blij zijn dat ze zo'n super baas heeft getroffen
sterkte

Inoterry

Berichten: 4257
Geregistreerd: 20-10-07
Woonplaats: Heerlek in Heerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:22

Jullie hebben echt veel te kort van elkaar mogen genieten -O- .
Heel veel sterke :(:) :(:)

Laurabram

Berichten: 3379
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: Papecity on the river

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:23

O Sansje wat een geweldige foto.
Dat is echt een mooie herinnering.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:20

Ik heb ook de tranen in mijn ogen staan. Wat een bijzonder paard. Een unieke band met jou en een unieke combinatie waren jullie. Dat ga je nooit vergeten en ik hoop dat je ooit een paard vind dat zo goed bij je gaat passen als zij.
sterkte

Pieneappel

Berichten: 490
Geregistreerd: 29-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 01:20

Ik wil je heel veel sterkte wensen, wat een verhaal! Mooie jaren hebben jullie samen gehad, een topcombinatie.

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 01:37

Een mooi bijzonder verhaal met een veel te vroeg einde, onwijs veel sterkte. en ze was echt oranje zeg heel apart.

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 01:38

Mooi verhaal! Maar, Ach..... Wat een triest!! Ik begon je verhaal te lezen en dacht; jeetje, ze gaat hem verkopen.. Daarna dacht ik: Wauww!! Dikke vriendinnetjes!! Die gaan het echt lang volhouden met heel veel succes en liefde! En toen.. Tja.. oogjes werden nat, en meteen gingen al die positieve gedachten de toilet in..
Gelukkig heb je hele leuke jaren met haar gehad! Volgens mij was ze heel blij dat jij haar eigenaar was voor de leuke jaren die jij aan haar mocht geven. Ik wens je heel veel sterkte met je verlies. Mogen die leuke foto's en tijden, altijd in je gedachten blijven. :) :(:) R.I.P je prachtig 'oranje' paardje Y;(

VanHuisUit

Berichten: 6680
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 12:24

Wat een prachtig verhaal jullie tweeën, wat hebben jullie ontzettend veel bereikt ondanks de angst van jullie beiden, ik vind dat echt heel knap zeg ... wat jammer dat het zo moest eindigen. Heel veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 12:59

Lieve Sansje ik ken je niet maar Ooo wat raakt je verhaal.
Met elk woord dat je gebruikt om Zazou te beschrijven lees je hoeveel je van haar houd. Ja houd want dat gevoel is er en dat zal voorlopig blijven.
Dit paard heeft je wijze lessen geleerd die je altijd met je mee zal dragen en daardoor alleen al zal je haar nooit vergeten.
Ik geloof op recht dat Zazou voor jou het "One' s in a lifetime paard" is, dat plekje in jou hart zal altijd in je hart aanwezig zijn.
Het is verdrietig dat je niet langer van haar hebt mogen genieten.
Het verdriet wordt minder en opgegeven moment maakt het verdriet plaats voor dankbaarheid dat je van elkaar hebt mogen leren, dankbaar voor de tijd die jullie samen hadden.

Heel mooi dat je weer wat bezig bent met een paard, en al zal dit onzekere paard wat je weg wijs mag gaan maken niet hetzelfde zijn als Zazou.
Het maakt wel dat alles wat je van Zazou hebt geleerd door kan geven en dat is een mooi gegeven.

Heel veel sterkte met het missen.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Re: Al weet ik dat het zo beter is... Zazou (2004-2013)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:50

Wat een prachtig verhaal (en zo 'mooi en vlot' geschreven ook)..
Word er helemaal stil van.. Jullie hebben veel samen meegemaakt, het niet makkelijk gehad, maar zo zie je maar, dat doorzetten vaak wordt beloond!
Knap wat jullie samen bereikt hebben, en zonde dat het zo is moeten eindigen.. :(

Heel veel sterkte, geniet van de herinneringen en de bijzondere band die jullie hadden.. :(:)

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: Al weet ik dat het zo beter is... Zazou (2004-2013)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 15:04

Blij om te lezen dat het wat beter met je gaat. Het blijft, hoe dan ook, een hele aanslag op je emoties en het is zeker niet gek dat je d'r nog zo mist. Ik ben het eens met de anderen, ze was je soulmate.

Heel veel geluk en liefde in de toekomst, misschien met het friesje, doe het rustig aan. Geniet :)