[IM] van ongeluk, naar regio nieuws, na diep verdriet.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Team_Sublime

van ongeluk, naar regio nieuws, na diep verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 22:39

helaas is vandaag onze dierbaarste sherley overleden. ze is in de sloot gevallen en kon er niet meer uitkomen. nadat de brandweer en DA gebeld waren bleek al gauw een takelwagen nodig te zijn. maar ook dit tevergeefs. ze was in een diepe shock en niemand kon bij haar komen en ze is in het water gestorven met haar longen vol bagger en water.

uren bezig geweest met haar er proberen uit te krijgen maar tevergeefs. en toen uiteindelijk gaf ze haar laatste adem en is in onze handen gestorven.

hoewel wij dachten rustig afscheid van haar te kunnen nemen zaten er al 5 reporters op onze nek die alleen maar fotos aan het maken waren. meerdere keren gevraagd of ze weg wilden gaan en niks te plaatsen. echter luisterden sommige niet. en naar eindelijk gedreig met 'als je nou niet oprot duw ik je camera door je strot' verlieten ze onze weide. maar naar onze wensen is niet geluisterd. zo respectloos als ze zijn staat het nou al volop op internet met fotos van onze lieve sherley hoe ze stierf in onze handen en ook fotos waar ze erg paardonwaardig opstonden. ik ben dan ook erg bang voor de kranten van morgen . triest dat ze moeten teren op ons verdriet.

we zijn erg ontdaan met dit verlies en zagen het ook totaal niet aankomen. onze liefste sherley onze schat
de liefste die er was. moge zij ruste in vrede. ze heeft 17 jaren geleefd en heeft vele moeilijke tijden meegemaakt ik hoop dat zij bij ons eindelijk haar plekje heeft mogen vinden. en haar laatste jaar eens gelukkig heeft geleefd

Afbeelding

Karin92

Re: van ongeluk, naar regio nieuws, na diep verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:41

Wat vreselijk.
De pers zit er altijd bovenop met ongelukken.. heel erg triest inderdaad.

Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve sherley.

lauxmautink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:42

Hefitg! Heel veel sterkte!

Dabo

Ahh, wat een naar verhaal! Zo respectloos.. bah ;(
Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Lowara

Walgelijk soms he? Reporters? Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven, ondanks die aasgieren, en dat jullie haar herinneren zoals ze was

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:43

wat vreselijk van de pers ik leef met je mee

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:44

Jeetje, veel sterkte met dit verlies! Helaas hoor je vaker dat er zulke journalisten zijn, net of je dat erbij kan hebben op zo'n moment.

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:44

Veel sterkte meid. Sommige mensen zijn echt respectloos..

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:45

Heel erg veel sterkte met dit grote verlies, vreselijk hoe respectloos de pers ermee om gaat...

Shirley

;(

Ach wat triest ...
Wat een verdriet !

Heel veel sterkte en geen goed woord voor die reporters , wat een respectloze lui _-:(

boedjang

gatver wat respectloos he, het zal je baan zijn ... wat vreselijk om dit te moeten mee maken, en wat een naar eind van Shirly's leven, hoop dat je het een plekje kan geven in de loop der tijd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:42

Afschuwelijk einde van een paard waar je zoveel van houdt... en dan zo respectloos en afschuwelijk dat ze je geen waardig afscheid in alle rust met je paard gunnen. Dat is toch vreselijk.

Onze Rizanta was ook zomaar opeens in een doodsstrijd voorafgegaan door een periode van shock. Op de kliniek waar we uiteindelijk belandden konden we gelukkig wel echt afscheid nemen en daar ben ik ze tot op de dag van vandaag dankbaar voor.

Heel veel sterkte de komende dagen, maanden, wie weet jaren.... jullie paard weet dat je echt alles hebt gedaan wat mogelijk was.... gelukkig schijnen in shock er allemaal niet veel meer van mee te krijgen. Daar heb ik me lang aan vastgehouden... totdat het verdriet een klein beetje ging slijten.... sterkte...

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:44

Verschrikkelijk die ramproeristen!
Heel veel sterkte Y;(

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 23:48

Dankjewel voor ieders medeleven en begrip. Inmiddels is het nieuws van boktnieuws pagina naar mijn verzoek eraf gehaald dit Met rede dat ik weet hoe het echt gebeurd is en de foto's nogal ziekmakend vind.
Ik wil sherley herinneren op de fotos die ik heb en niet die ik op internet tegen kom ..

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:51

heel veel sterkte met dit verlies :(:)
zo triest om je paard op deze manier te verliezen |(

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:53

Oh jeetje heftig hoor :(:) Dat de pers foto's maakt is tot daar aan toe, het is nu eenmaal hun werk. Maar dat ze niet het fatsoen kunnen opbrengen om weg te gaan als dat gevraagd wordt vind ik echt heel laag :(
Heel veel sterkte met het verlies van je schoonheid !

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:59

_-:( Die mensen zou je toch....

Heel veel sterkte met dit verlies!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 00:05

jeetje das wel erg brutaal, En wat naar voor jullie tis heel zielig voor haar maar denk niet dat ze nog heel veel heeft meegekregen door die schock. Dat hoop ik maar. heel veel sterkte

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 00:07

Ik heb ook al een reactie bij een van die artikelen gezien die erg negatief was. Jammer dat er toch van die sensatiezoekers moeten zijn...

TS, sterkte. Laat het morgen langs je heen glijden, geef een antwoord van twee woorden op eventuele vragen: geen commentaar. Hou je taai.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 02:11

Heel veel sterkte, ik kan me niet eens voorstellen hoe vreselijk het is dat alles te moeten doorstaan.

Ik hoop dat de sensatiezoekers je snel met rust laten, je hebt al genoeg aan jezelf zónder al die emotie-parasieten.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:08

Och wat naar voor jullie om dit voor jullie ogen te zien gebeuren. Waarschijnlijk heeft jullie paard er door de shock niet veel meer van meegekregen maar jullie zelf wel, heel erg veel sterkte om dit allemaal te verwerken en met het verlies van dit mooie paardje.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:12

Schandalig :n heel veel sterkte! :(:)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:13

Heel veel sterkte.
Wat een nare omstandigheden voor dier en mensen.

Uit respect ga ik niet op zoek naar foto's van het ongeluk.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:14

Heel veel sterkte. Wat een walgelijke mensen

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:16

Heel erg veel sterkte! :(:)
Erg jammer dat de pers zich weer zo disrepectvol moeten gedragen. Snap trouwens ook niet zo goed waarom iets als dit in de krant moet verschijnen, lijkt me zeer ongepast.. Doen ze ook niet op deze manier met mensen.. :n