Lieve Adept... waarom jij?! Je bent vaak kreupel... Maar je hebt jezelf er steeds doorheen gebikkeld... Je rug doet soms pijn... Tja, dat is niet fijn... Daarom werden er ook steeds lichte ruiters op je gezet... Je hebt nu stalrust... En straks voor eeuwig rust... Lieve lieve Adept... Vandaag kom ik naar je toe... Ik ga mooie foto's van jou en mij maken... Die krijgen een mooi plekje in mijn kamer... Het is moeilijk, maar het is wel beter voor je... Het is pijnlijk te weten dat je er straks niet meer bent, maar gelukkig weet ik dat en kan ik afscheid van je nemen... Liefste Adept... Zo'n mooi paard als jij, een prachtige witte Maiopolska met lange zijde manen, altijd oortjes alle kant op om alles goed te horen... je loopt zo mooi, dat iedereen wel moet geloven dat je een circusshowpaard was... Adept ik zal en kan je nooit vergeten... Uit het oog maar nooit uit het hart... Nu kan je ten minste rusten zonder pijn te hebben... Adept @inmemorial
sterkte...het is normaal dat je je rot voelt.Klinkt vreemd maar het zal slijten over een tijdje. Dan denk je met een glimlach terug aan de mooie momenten!
Het is supergeweldigmegaformidabel!!! Een vrouw met een eigen pony op de manege heeft Adept gekocht!! Zomaar, last minute!!! En hij blijft op de manege! En ze kan de operatie(s) betalen! Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij!!!!!!!!!!!!!
Jep, had nog even gekeken op de site. Vond het altijd een erg leuk en apart dier, in positieve zin. Fijn dat hij toch nog mag blijven leven en dat hij hulp krijgt van zijn nieuwe baasje.
Kentaro
Geplaatst: 22-08-13 09:54
Ik wilde je sterkte wensen, maar zag dat hij door iemand gekocht is! Maar begrijp ik het verkeerd dat hij ingeslapen zou worden omdat hij zoveel pijn had?! Of was dat alleen als hij bereden werd en mag hij nu van zijn pensioen genieten??
hij zou worden ingeslapen omdat hij een slechte rug heeft, hij is daardoor absoluut niet geschikt voor het manege-werk, en momenteel is hij in dusdanige staat dat ook niet echt verkoopbaar is (behalve dus aan een liefhebber). Maar - correct me if I'm wrong - volgens mij is z'n rug nooit op de foto gezet. Op dit moment is het zéker niet verstandig om er op te gaan zitten, maar wanneer er goede begeleiding van een DA komt, denk ik dat t nog sterk kan verbeteren eigenlijk
Zou je misschien niet zomaar verhalen willen zetten op bokt. En al helemaal geen verhalen die niet waar zijn. Dit is erg vervelend en je voorkomt hiermee grote roddels! Hij heeft helemaal geen operatie nodig ik heb geen idee hoe je hier aankomt...