Je was mn aller beste vriendje

ik had hem pas een half jaartje, bij mn pony gehad... ik was heel erg blij... maar waarom zo kort?!?!?!?
jaap was de aller eigenwijste ezel die je kan verzinnen.... maar hij was wel de liefste...
Het was 7 mei 2013, de eerste dag op het land! als enigste ezel tussen 8 pony"s....
wat waren ze allemaal blij, en ze waren al gelijk de beste vrienden....
Vanaf 9 uur op het land.... tot 13.00...... tussen door wel 5 X gekeken, alles ging goed en er was niks aan de hand....
tot we ze uit het land wilde gaan halen, mn moeder zei dat ze evn alleen als eerste het land in moest ( ivm 1 pony die je anders niet te pakken krijg)
vooraan in het land stond hij dan... mn moeder dacht wat staat die daar toch alleen? ze keek naar jaap en zag het gelijk, ze riep ons en zei dat dit voor 100% zeker weten gebroken was.... wij hadden gelijk de dieren arts gebeld hij zag het ook; zn rechter achter beentje net onder zn kogel... zn hoefje hing scheef aan zijn beentje..... en ja ze wisten het zeker, we konden niks anders doen dan hem in laten slapen..... het kon geen schop zijn, daar zat het veelste laag voor..........
de eerste dag bij mij thuis

oke eigenwijs was hij

helemaal blij met zn deken

zn laatste dag

bedankt voor het kijken