[IM] goodbye

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

love_romy

goodbye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 21:00

het was niet in de planning om een paard er bij te kopen maar omdat een goede kennis zij dat hij nog een mooi paard wist voor mij konden ik en me moeder het niet late om te gaan kijken, wij afspraak maken om even op te gaan rijden, ik was gelijk verkocht ,op 26-5-12 was ze van mij . kon niet wachten om met der te gaan trainen, ze had al z1 gelopen maar had ongeveer 5 jaar geleden der laaste wedstrijd gereden. nog geen maand later reed ik mijn eerste wedstrijd met der in de l1 het was nog niet super maar tog 1 winstpunt, toen reed ik bijna elk weekend wedstrijd en al snel reed ik l2 toen een tijde weining op concours gegaan toen kwam ze een maand stil te staan omdat het glad was. en toen kwam me nachtmerrie uit. zondag gingen ik en me moeder romy en pompadoer poetsen en staart wassen, we zagen al dat je niet helemaal fit was en je keek de heltijd naar je buik. ben er gelijk mee gaan lopen mama veearts bellen kwartiertje later was hij er. hij je onderzocht en kwam uit dat je lichte koliek |( had je kreeg een soort pijnstiller en het ging gelijk beter met je :) ,ik was super blij dat je weer ging eten maar 3 uur later ging ik bij je kijken en was het weer mis. gelukkig was de veearts er snel, je kreeg gelijk weer pijnstiller veeart ook nog gevoeld als er misschien wat in je darmen mis was maar kon niks vinden. en nog geen half uur later ging het heel slecht met je heletijd ligen, veearts zij dat we naar de kliniek moesten wij gelijk gegaan uur later waren we eindelijk bij de kliniek. de veearts zij daar dat die zag dat er iets goed mis was in je darmen je kon amper op je benen staan. veearts kon niet normaal een echo maken zoveel gas zat er,30 % kans dat je een operatie zou overleven, dan is het besluit snel gemaakt het was ondanks alles een mooi afscheid. heb eer geweldige tijd met je gehad zoveel van je geleerd ga je missen meis |(

hannah41

Re: goodbye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:02

jammer dat je maar zo kort van je paard hebt kunnen genieten, maar je hebt de beste keuze gemaakt. Heel veel sterkte :(:)

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:05

Wat jammer zeg! Heel veel sterkte!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:06

Heel veel sterkte.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: goodbye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:45

EJL-ITP --> IM